1
Enquiry period
with 02.04.2024 11:19
to 17.04.2024 15:00
2
Bidding period
with 17.04.2024 15:00
to 24.04.2024 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 784 866 MDL
Period of clarifications: 2 Apr 2024, 11:19 - 17 Apr 2024, 15:00
Submission of proposals: 17 Apr 2024, 15:00 - 24 Apr 2024, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Temelor de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
2 Apr 2024, 11:16
Date modified
15 Apr 2024, 15:00
Estimated value (without VAT)
784 866 MDL
Achizitii.md ID
21196741
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 May 2024 11:18 - 31 Dec 2024 11:18
List of positions
1)
Title
Lucrări de actualizare a proiectului de execuție privind remedierea degradărilor depistate la lucrările de artă, poziționate pe drumul expres M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 289,13; km 289,44. CPV: 71322000-1 - Engineering design services for the construction of civil engineering works
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
tp m5, km 289,130 .pdf tp m5, km 289,130 .pdf
Bidding Documents
Tema de proiectare
2.04.24 11:19
tp m5, km 289.440 .pdf tp m5, km 289.440 .pdf
Bidding Documents
Tema de proiectare
2.04.24 11:19
duae p ac m5.doc
Bidding Documents
-
3.04.24 12:04
ap ac m5.pdf ap ac m5.pdf
Bidding Documents
-
3.04.24 12:04
dl proiectari (2).docx
Bidding Documents
-
15.04.24 15:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Intexnauca

Normalized price: 779 900 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1712045806526 din 10.05.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1712045806526 din 24.04.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de actualizare a proiectului de execuție privind remedierea degradărilor depistate la lucrările de artă, poziționate pe drumul expres M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău–Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 289,13; km 289,44, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Intexnauca” S.R.L. a propus prețul de 779 900,00 (șapte sute șaptezeci și nouă de mii nouă sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 935 880,00 (nouă sute treizeci și cinci de mii opt sute optzeci lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications