Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 226 667 MDL
Period of clarifications: 29 Mar 2024, 15:24 - 14 Apr 2024, 16:20
Submission of proposals: 14 Apr 2024, 16:20 - 10 May 2024, 16:20
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

LOT 5 Imprimante
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Purchase data
Date created
29 Mar 2024, 13:27
Date modified
29 Mar 2024, 16:41
Estimated value (without VAT)
226 667 MDL
Achizitii.md ID
21195266
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Contract period
1 Jun 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Imprimante (Multifunctional profesional) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Imprimante cu jet de cerneală (Multifunctional Color cu cerneală profesional) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Declarație_ro.doc
Bidding Documents
-
29.03.24 15:24
Documentația standard.docx
Bidding Documents
-
29.03.24 15:24
DUAE.doc
Bidding Documents
-
29.03.24 15:24
The history of the auction
View auction
LOT 5 Imprimante
Date:
12 Apr 2024, 09:18
Question's name:
Imprimante cu jet de cerneală (Multifunctional Color cu cerneală profesional) - Relevanța echipamentului
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să revizuiți specificațiile echipamentului pentru această poziție, deoarece... Echipamentul care îndeplinește cerințele a fost deja întrerupt. Actualul fie are parametrii de viteză de imprimare ușor inadecvați, fie nu se încadrează în bugetul lotului. Mulţumesc anticipat.
Answer (12 Apr 2024, 16:20):
Conform caietului de sarcini, se specifică parametrii tehnici care permit încadrarea cât echipamentelor utilizate la moment în cadrul instituției atât și celor disponibile pe piață, iar în ceea ce privește bugetul lotului - acesta este unul estimativ (bazat pe tipul de echipamente menționate mai sus) și de obicei ofertele variază nesemnificativ față de acesta, în caz contrar se respectă procedura conform legislației privind achizițiile publice. Vă rugăm, să consultați Caietul de Sarcini pentru procedura de achiziție în cauză.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications