1
Enquiry period
with 26.03.2024 18:11
to 29.03.2024 13:30
2
Bidding period
with 29.03.2024 13:30
to 03.04.2024 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 155 000 MDL
Period of clarifications: 26 Mar 2024, 18:11 - 29 Mar 2024, 13:30
Submission of proposals: 29 Mar 2024, 13:30 - 3 Apr 2024, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizite de birou conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie anul 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
26 Mar 2024, 18:11
Date modified
28 Mar 2024, 17:24
Achizitii.md ID
21193180
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 1 Hîrtie xerox
Budget: 90000.0 MDL
Active
Lotul 2 Rechizite de birou
Budget: 60000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
26.03.24 18:11
anunt rechizite de birou.docx
Bidding Documents
-
26.03.24 18:11
rechizite .pdf rechizite .pdf
Bidding Documents
-
26.03.24 18:11
anunt rechizite.pdf anunt rechizite.pdf
Bidding Documents
-
27.03.24 17:40
Lotul 1 Hîrtie xerox
Date:
28 Mar 2024, 17:24
Question's name:
9. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită.
Question:
Buna ziua , punctul 9 anuntului Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită. 10 zile de la solicitarea in parcursul anului 2024 (pina la 31.12.2024) ?
Answer (29 Mar 2024, 09:21):
După solicitare, agentul economic livrează marfa în termen de 10 zile, contracul este valabil până la 31.12.2024. Livrarea poate avea lc ăn mai multe tranșe.
Lotul 2 Rechizite de birou
Date:
29 Mar 2024, 10:29
Question's name:
poz.27
Question:
Buna ziua,poz.27 Registru A4 cu lineatură matematecă din carton rigid semilucios 70gr/1mp de cite foi solicitati?
Answer (29 Mar 2024, 11:50):
192 pagini
Lotul 2 Rechizite de birou
Date:
29 Mar 2024, 10:46
Question's name:
poz.28
Question:
poz28 Capsator metalic pentru capse mărimea 24/6 pentru cite foi aveti nevoie?
Answer (29 Mar 2024, 11:56):
Pe capsator este indicat doar mărimea 24/6, nr. de foi nu este indicat (15-20)
Lotul 2 Rechizite de birou
Date:
29 Mar 2024, 11:57
Question's name:
poz.36-38
Question:
poz.36-38 Binder clips 12 piese in set solicitati cite 24 bucati sau seturi?
Answer (29 Mar 2024, 12:07):
24 de bucăti nu set
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.