1
Enquiry period
with 26.03.2024 16:29
to 05.04.2024 09:00
2
Bidding period
with 05.04.2024 09:00
to 17.04.2024 10:00
3
Auction
with 18.04.2024 12:42
to 18.04.2024 12:56
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 7 000 MDL
Period of clarifications: 26 Mar 2024, 16:29 - 5 Apr 2024, 9:00
Submission of proposals: 5 Apr 2024, 9:00 - 17 Apr 2024, 10:00
Auction start date: 18 Apr 2024, 12:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Pantofi din piele naturală (bărbați) Pantofii sunt confecționați din piele de culoare neagră și sunt constituiți din două ansambluri: superior și inferior. Ansamblul superior este format din două subansambluri: exterior, interior și căptușeală. Subansamblul exterior este alcătuit din căpută, carâmb, ștaif exterior și limbă, iar cel intermediar – din bombeu și ștaif. Subansamblul interior este executat din piele naturală. Ansamblul inferior este format din trei subansambluri: exterior, interior și intermediar. Subansamblul interior este format din branț și întăritură de branț. Subansamblul intermediar se constituie din branț, semibranț și glenc metallic. Ansamblul inferior se îmbină cu ansamblul superior prin lipire. Încheierea pantofilor se realizează cu șireturi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Full name
Diana Fediuș
Contact phone
060500579
Purchase data
Date created
26 Mar 2024, 15:00
Date modified
26 Mar 2024, 16:29
Estimated value (without VAT)
7 000 MDL
The minimum downward of the price
150 MDL
Achizitii.md ID
21192945
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Contract period
18 Apr 2024 15:41 - 31 Dec 2024 16:27
List of positions
1)
Title
Pantofi (pentru serviciu pază) CPV: 18100000-0 - Occupational clothing, special workwear and accessories
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
26.03.24 16:29
duae_ro.doc
Bidding Documents
-
26.03.24 16:29
doc standard bunuri-servicii.doc
Bidding Documents
-
26.03.24 16:29
Lot documents
anunt.pdf
-
26.03.24 16:29
duae_ro.doc
-
26.03.24 16:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Izvorul Cucului

Normalized price: 5 440 MDL
Status: Winner
Reason: Conform criteriului de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Cunac

Normalized price: 5 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Absolutely Safety SRL

Normalized price: 6 041,67 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications