1
Enquiry period
with 26.03.2024 11:13
to 05.04.2024 10:00
2
Bidding period
with 05.04.2024 10:00
to 15.04.2024 09:00
3
Auction
16.04.2024 09:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 666 666,67 MDL
Period of clarifications: 26 Mar 2024, 11:13 - 5 Apr 2024, 10:00
Submission of proposals: 5 Apr 2024, 10:00 - 15 Apr 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Dispozitive asistive pentru nevazatori si dispozitivelor de corectie optica si ajutor vizual

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
The contact person
Full name
LILIA BUȘTIUC
Contact phone
022/263130
Purchase data
Date created
26 Mar 2024, 11:13
Date modified
29 Mar 2024, 13:55
Achizitii.md ID
21192543
CPV
33120000-7 - Sisteme de înregistrare şi dispozitive de explorare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Punctator
Budget: 4166.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - Punctator
Budget: 4166.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Program text vorbire
Budget: 100000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 7 - Ceasuri cu voce
Budget: 150000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Ceasuri Tactile
Budget: 83333.33 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 19 - Lupă de mînă
Budget: 32055.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 23 - Lupă de buzunar
Budget: 5770.0 MDL
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 25 - Telescop monocular
Budget: 81740.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Bidding Documents
-
29.03.24 13:55
caiet_sarcini_si anexele_repetat.docx
Bidding Documents
-
29.03.24 13:55
caiet sarcini.pdf caiet sarcini.pdf
Bidding Documents
-
29.03.24 13:55
specificatii_tehnice_pret_repetat.docx
Bidding Documents
-
29.03.24 13:55
Bastoane albe pliabile
Date:
29 Mar 2024, 09:58
Question's name:
Baston
Question:
Penultimul segment, de jos - colorat in rosu. Va rugam sa faceti modificari
Answer (29 Mar 2024, 13:56):
Redactat
Date:
29 Mar 2024, 10:26
Question's name:
Raportul fmanciar/Situatia financiara
Question:
Raportul fmanciar/Situatia financiara contin informatii confidentiale. Va rugam sa le plasati la documente ce pot fi transmise pe posta electronica.
Answer (29 Mar 2024, 13:40):
Examinati cu atenție caietul de sarcini. Extras din caietul de sarcini: ”...Ofertantul trebuie să ia toate măsurile, astfel încât oferta să fie recepţionată şi înregistrată în SIA RSAP până la data limită pentru depunerea ofertelor, ţinând cont de timpul necesar pentru încărcarea ofertei în sistem. Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică – ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conţine –Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 2) Propunerea financiară – ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri. Propunerea financiară conţine – Specificaţii de preţ (anexa nr. 23); 3) DUAE conform formularui din documentația de atribuire. 4) Cererea pentru participare; 5) Declaraţie privind valabilitatea ofertei 6) Garanția pentru ofertă în cuantum de 1 % de la valoare ofertei fără TVA Ofertantul clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire prezintă documentele justificative prin care să demonstreze că îndeplineşte în totalitate cerinţele corespunzătoare criteriilor de calificare şi de selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Documentele justificative în sprijinul informaţiilor declarate în DUAE, care conţin date cu caracter personal, se prezintă separat în formă scanată, cu aplicarea semnăturii electronice, pe adresa de email achiziții.crepor21@gmail, la solicitarea autorităţii contractante.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.