1
Enquiry period
with 25.03.2024 12:19
to 28.03.2024 09:00
2
Bidding period
with 28.03.2024 09:00
to 01.04.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2024, 12:19 - 28 Mar 2024, 9:00
Submission of proposals: 28 Mar 2024, 9:00 - 1 Apr 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparație a pardoselilor in blocul nr.4 și Reanimare a IMSP IMU - REPETAT

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
25 Mar 2024, 12:19
Date modified
28 Mar 2024, 8:02
Achizitii.md ID
21191690
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
25.03.24 12:19
3.declarație de egibilitate.docx
Bidding Documents
-
25.03.24 12:19
2.ds_lucrari (2021).docx
Bidding Documents
-
25.03.24 12:19
4.caiet de sarcini.pdf 4.caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
25.03.24 12:19
Date:
28 Mar 2024, 08:02
Question's name:
Suma achiziției.
Question:
Bună ziua! Stimată AC, procedura este repetată, cea anterioară ați anulat-o din motiv că ați adăugat poziții în caietul de sarcini. Odată ce ați mărit volumul de lucru de ce suma este aceiași? Sau lucrările incluse le facem din contul nostru???
Answer (28 Mar 2024, 08:58):
Buna ziua, volumele de lucrari adaugate se incadreaza in suma estimata.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.