1
Enquiry period
with 25.03.2024 11:44
to 28.03.2024 11:00
2
Bidding period
with 28.03.2024 11:00
to 04.04.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 88 200 MDL
Period of clarifications: 25 Mar 2024, 11:44 - 28 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals: 28 Mar 2024, 11:00 - 4 Apr 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Ehipamente IT în cadrul proiectului „Educație la distanță pentru viitor: cele mai bune practici UE ca răspuns la solicitările pieței muncii privind modernizarea învățământului superior” – ERASMUS+KA2–DEFEP

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Frumusachi Vilena
Contact phone
022 23-35-03 / 079379874
Purchase data
Date created
25 Mar 2024, 11:44
Date modified
25 Mar 2024, 16:10
Achizitii.md ID
21191585
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Formulare.docx
Bidding Documents
-
25.03.24 11:44
Declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
25.03.24 11:44
LOT 1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Date:
25 Mar 2024, 16:10
Question's name:
Cartuse
Question:
Buna ziua! Ati indicat: Accesorii incluse in set: 2x cartușe cu capacitate de imprimare de min. 20,000 pagini fiecare si Garanție: 3 ani Ca sa pastrati garantia pe aceasta perioada, trebuie sa utilizati doar cartuse originale. Sa intelegem ca primiti oferte doar cu cartuse originale?
Answer (27 Mar 2024, 09:13):
Bună ziua! Într-adevăr, cartușele oferite trebuie să fie originale. Vă mulțumim!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.