Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
3 292 016,60 MDL
Period of clarifications:
21 Mar 2024, 16:25 - 1 Apr 2024, 10:30
Submission of proposals:
1 Apr 2024, 10:30 - 12 Apr 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
LUCRARILOR DE RENOVARE ȘI MODERNIZARE SECȚIEI TERAPIE ȘI GERIATRIE
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În legătură cu constatarea unor erori și omisiuni în caietul de sarcini ,ulterior urmează întroducerea rectificărilor de rigoare pentru îmbunătățirea calității lucrării specific instituțiilor medicale . În același timp, menționăm că pentru procedura de achiziție anulată, IMSP Spitalul Raional Drochia va iniția o nouă procedură de achiziție publică repetata, după revizuirea specificațiilor tehnice a caietului de sarcini.
Date of cancellation
19 Apr 2024, 15:57
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Mar 2024, 16:25
Date modified
19 Apr 2024, 15:57
Achizitii.md ID
21190370
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - LUCRARILOR DE RENOVARE ȘI MODERNIZARE SECȚIEI TERAPIE ȘI GERIATRIE
Budget: 3292016.6 MDL
Cancelled
Date:
22 Mar 2024, 11:01
Question's name:
anunt
Question:
Ca de obicei, institutiile statului de la NORD fac abuz de serviciu(ca sa nu ne exprimam altfel).
Va rugam sa adaugati in cerinte obligatorii, pe linga, disponibilitate de bani lichizi 1500000 lei, sau (LINIE CREDITARA).
Answer (22 Mar 2024, 13:16):
Conform DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări:
"35. Autoritatea contractantă solicită oricărui ofertant să prezinte dovada din care să rezulte o formă de înregistrare în cazul persoanei juridice, capacitatea legală de a executa documentația de proiect și de a realiza lucrări, în conformitate cu prevederile legale din țara în care este stabilit.
36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);
3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară."
Astfel nu este nici un abuz.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK