Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
19.03.2024 16:07
to 21.03.2024 14:00
to 21.03.2024 14:00
2
Bidding period
with
21.03.2024 14:00
to 26.03.2024 14:00
to 26.03.2024 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
70 300 MDL
Period of clarifications:
19 Mar 2024, 16:07 - 21 Mar 2024, 14:00
Submission of proposals:
21 Mar 2024, 14:00 - 26 Mar 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
onsumabile medicale
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Mar 2024, 16:07
Date modified
20 Mar 2024, 9:39
Achizitii.md ID
21188842
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Lot nr. 7 - Lot 7: Debit metru de turbină compatibilă cu spirometru Spirolab
Budget: 19500.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lot 9: Thermo hârtie compatibilă cu videoprinter ULSTAR 1100S (110x20m)
Budget: 5200.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Lot nr. 15 - Lotul 15 Test Rapid cu uriază prin metoda biopsie din mucoasa gastrică pentru determinarea Helicobacter Hpylori
Budget: 10000.0 MDL
Active
Lot nr. 16 - Lotul 16 Tablă de plumb pentru electrozi
Budget: 1500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 17 - Lotul 17 Muștuc pentru inhalații (adulți)
Budget: 1000.0 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - consumabile medicale pentru 2024 (1).semnat.pdf
anunț de participare - consumabile medicale pentru 2024 (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-
19.03.24 16:07
Date:
20 Mar 2024, 09:39
Question's name:
Lot 11 și Lot 12
Question:
Buna ziua, pentru lotul 11 Conform Legii privind achizții publice nr. 131 din 03.07.2015 articolul 37 . Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor, pun .6 Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. Solicitam modificare anuntului de participare, anume specificatia tehnica lotului Teste pentru glucometru conform articolul 37 . Si indicarea numarului necesar de glucometre pentru institutia Dvs., de a fi oferite gratuit de catre agentii economici interesati. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor, pun .7 Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Multumim anticipat.
Answer (20 Mar 2024, 11:02):
Buna ziua.
Instituția Publică în calitate de autoritate publică are în gestiune proprie glucometrele nominalizate, prin urmare survine necesitatea de a procua stripteste care să fie compatibile cu glucometrele corespunzătoare.
Autoritatea contractantă nu a specificat tipul acestora sau a denumirii exacte de bun, origine concretă, urmărind ca acestea să fie compatibile cu tipul de glucometre existente, obiect nesupus achiziționării.
Totodată, vom specifica că procedura dată, de tip valoare mică, iar prevederile Legii nr.131/2015 nu sunt aplicabile, or conform art.2, al. (4) ”Contractele de achiziţii publice a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, nu depăşeşte pragurile menţionate la alin. (1) sînt reglementate de Regulamentul achiziţiilor publice de valoare mică, aprobat de Guvern”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK