Status Cancelled
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 11 Mar 2024, 14:16 - 23 Mar 2024, 15:15
Submission of proposals: 23 Mar 2024, 15:15 - 4 Apr 2024, 12:15
Auction start date: 5 Apr 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Cantitatea evenimentelor: 2
Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior.
Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni.
Participanţi/eveniment: circa 200 persoane
Durata unui eveniment: 8 ore
Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment.
Dotare sală:
• Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică.
• Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii).
• Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare.
• Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului.
• Elaborare scenariu eveniment:
• Asigurare prezentator eveniment.
•Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere).

Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat).
• Asigurarea logisticii evenimentului.
• Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment.
• Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe portalul www.privesc.eu.
• Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații:
- cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale;
- prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană),
- fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare).
Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței.
Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga-Mîță
Contact phone
022504833
Purchase data
Date created
11 Mar 2024, 13:53
Date modified
25 Mar 2024, 14:18
Estimated value (without VAT)
200 000 MDL
The minimum downward of the price
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21183807
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
29 Apr 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media) CPV: 79342200-5 - Promotional services
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
11.03.24 14:16
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
11.03.24 14:16
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications