1
Enquiry period
with 06.03.2024 10:48
to 18.03.2024 11:00
2
Bidding period
with 18.03.2024 11:00
to 29.03.2024 11:00
3
Auction
with 01.04.2024 15:14
to 01.04.2024 15:24
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 276 MDL
Period of clarifications: 6 Mar 2024, 10:48 - 18 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals: 18 Mar 2024, 11:00 - 29 Mar 2024, 11:00
Auction start date: 1 Apr 2024, 15:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

18.1Tablă reversibilă - mobilă, 90 x 120 cm.
Suprafață rezistentă pentru scrierea markerelor de ștergere uscată și atașarea informațiilor cu magneți. Tabla este față - verso, placa poate fi rotită la 360˚.
18.2 Mâner pentru fixarea plăcii la unghiul dorit.
Suport elegant pe roți cu mecanism de blocare.
Include: raft pentru markere, 2 suporturi mobile pentru flipchart.
18.2 Marker pentru tabla (whiteboard), 4 culori/set
Culori: neagră, albastră, roșie,verde;
Vârf rotund;
Termen de valabilitate minim 12 luni din data procurării;
Grosimea liniei de scriere de 2 mm;
Se folosește pentru scrierea pe tabla (whiteboard), hârtie si plastic.
18.3Burete pentru tablă - cu ștergere uscată, este conceput pentru a șterge markerul de pe tablă:
- Îndepărtează cu ușurință urmele de marcaj fără a murdări sau zgâria suprafața;
- Burete dotat cu magnet care va ține buretele în siguranță pe tablă;
- Formă ergonomică;
- Fabricat din material durabil, ușor, non-toxic;
- Baza de pâslă;
- Dimensiuni minime: 110 * 58 * 21 mm
18.4 Soluție de șters tabla - îndepărtează eficient praful, petele, amprentele și alți contaminanți de pe table. Volum minim - 250 ml;
Nu conține substanțe explozive sau nocive. Termen de valabilitate minim 12 luni din data procurării
18.5Tablă din plută cu ramă;
Dimensiune: 60 cm x 90 cm;
Material ramă: lemn – pin;
Material tablă: plută naturală;
Se montează pe perete;
Se livrează cu accesoriile necesare montării
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
6 Mar 2024, 9:25
Date modified
6 Mar 2024, 10:48
Estimated value (without VAT)
4 276 MDL
The minimum downward of the price
42,76 MDL
Achizitii.md ID
21182359
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
15 Apr 2024 09:56 - 30 Dec 2024 10:34
List of positions
1)
Title
Lotul nr.18 Tablă de scris şi accesorii CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
18.1. Tablă flipchart magnetică mobilă, pe roți - Tablă reversibilă - mobilă, 90 x 120 cm. Suprafață rezistentă pentru scrierea markerelor de ștergere uscată și atașarea informațiilor cu magneți. Tabla este față - verso, placa poate fi rotită la 360˚. Mâner pentru fixarea plăcii la unghiul dorit. Suport elegant pe roți cu mecanism de blocare. Include: raft pentru markere, 2 suporturi mobile pentru flipchart. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
18.2. Set markere pentru tablă - Marker pentru tabla (whiteboard), 4 culori/set Culori: neagră, albastră, roșie,verde; Vârf rotund; Termen de valabilitate minim 12 luni din data procurării; Grosimea liniei de scriere de 2 mm; Se folosește pentru scrierea pe tabla (whiteboard), hârtie si plastic. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Complet
4)
Title
18.3. Burete pentru tablă CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
18.4. Soluție de șters tabla CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 3.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
18.5. Tablă din plută - Tablă din plută cu ramă; Dimensiune: 60 cm x 90 cm; Material ramă: lemn – pin; Material tablă: plută naturală; Se montează pe perete; Se livrează cu accesoriile necesare montării CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
6.03.24 10:48
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
6.03.24 10:48
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
6.03.24 10:48
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
6.03.24 10:48
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
6.03.24 10:48
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
6.03.24 10:48
anexa nr. 24 (contract-model) - accesorii de birou.signed.pdf anexa nr. 24 (contract-model) - accesorii de birou.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 (contract-model) - accesorii de birou.signed.pdf
6.03.24 10:48
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
6.03.24 10:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Casa Morosan

Normalized price: 1 585 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 1 804 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications