1
Enquiry period
with 05.03.2024 16:29
to 11.03.2024 09:00
2
Bidding period
with 11.03.2024 09:00
to 18.03.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 37 400 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2024, 16:29 - 11 Mar 2024, 9:00
Submission of proposals: 11 Mar 2024, 9:00 - 18 Mar 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Livrarea unor sesiuni de formare cu durata cuprinsă între 35-40 ore, inclusiv a sesiunilor de mentorat și evaluare post-formare (follow-up), colaboratorilor SAP, prioritar reprezentanți ai DRS a ANP și SRS a IP.

Scopul consultanței

• Elaborarea instrumentelor pentru evaluarea nevoilor de formare și evaluarea finală;
• Analizarea în prealabil a nevoilor de formare a colaboratorilor din IP nr. 6 - Soroca, nr. 3 - Leova și nr. 1 – Taraclia.
• Desfășurarea unui training, oferit în baza programului de formare profesională existent (pre-existent) cu adaptarea strategiilor de formare la particularitățile grupului-țintă;
• Elaborarea materialelor de lucru/ distributive pentru beneficiari;
• Derularea sesiunilor de mentorat și evaluare post-formare (follow-up);
• Generarea raportului de formare cu indicarea sintezei privind satisfacția beneficiarilor.

Responsabilități specifice
• Asigurarea derulării sesiunilor de formare cu respectarea principiilor andragogiei;
• Asigurarea consumabilelor necesare pentru desfășurarea sesiunilor de training circa 25colaboratori ai SAP.

Rezultatele așteptate
Îmbunătățirea serviciilor de reintegrare socio-profesională prin activități de educație și formare pentru colaboratorii din IP nr. 6 - Soroca, nr. 3 - Leova si nr. 1 – Taraclia. Toate serviciile vor fi prestate în limba română.

Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului
Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
5 Mar 2024, 16:20
Date modified
5 Mar 2024, 16:29
Estimated value (without VAT)
37 400 MDL
Achizitii.md ID
21182223
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
25 Mar 2024 16:19 - 31 Dec 2024 16:24
List of positions
1)
Title
Livrarea unor sesiuni de formare cu durata cuprinsă între 35-40 ore, inclusiv a sesiunilor de mentorat și evaluare post-formare (follow-up), colaboratorilor SAP, prioritar reprezentanți ai DRS a ANP și SRS a IP. Scopul consultanței • Elaborarea instrumentelor pentru evaluarea nevoilor de formare și evaluarea finală; • Analizarea în prealabil a nevoilor de formare a colaboratorilor din IP nr. 6 - Soroca, nr. 3 - Leova și nr. 1 – Taraclia. • Desfășurarea unui training, oferit în baza programului de formare profesională existent (pre-existent) cu adaptarea strategiilor de formare la particularitățile grupului-țintă; • Elaborarea materialelor de lucru/ distributive pentru beneficiari; • Derularea sesiunilor de mentorat și evaluare post-formare (follow-up); • Generarea raportului de formare cu indicarea sintezei privind satisfacția beneficiarilor. Responsabilități specifice • Asigurarea derulării sesiunilor de formare cu respectarea principiilor andragogiei; • Asigurarea consumabilelor necesare pentru desfășurarea sesiunilor de training circa 25colaboratori ai SAP. Rezultatele așteptate Îmbunătățirea serviciilor de reintegrare socio-profesională prin activități de educație și formare pentru colaboratorii din IP nr. 6 - Soroca, nr. 3 - Leova si nr. 1 – Taraclia. Toate serviciile vor fi prestate în limba română. Referințe și aspecte legale destinate activității consultantului/ expertului Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative din domeniu și specificul SAP. CPV: 73200000-4 - Research and development consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Zinaida Soroceanu

Normalized price: 37 300 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications