1
Enquiry period
with 05.03.2024 10:43
to 15.03.2024 11:00
2
Bidding period
with 15.03.2024 11:00
to 28.03.2024 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 64 800 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2024, 10:43 - 15 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals: 15 Mar 2024, 11:00 - 28 Mar 2024, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Intretinere conform instructiunilor producatorului, lubrifierea, testarea si reglajele functionale in vederea obtinerii unei performante superioare;Curaţarea părţilor componente ale echipamentului (altele decât cele ce sunt executate de către operator); Curaţarea şi gresarea părţilor mecanice aflate în mişcare;Testarea şi reglaje/calibrări funcţionale în vederea obţinerii calitaţii, conform specificaţiilor producătorului;Verificarea şi reglarea/calibrarea părţilor mecanice de mişcare şi culisare;Verificarea şi reglarea/calibrarea sistemelor electrice de alimentare; Verificarea şi reglarea/calibrarea panoului de comandă şi control; Verificarea şi reglarea/calibrarea dozelor de expunere şi a regimurilor de lucru; Verificarea conexiunilor electrice;Verificarea functionarii motoarelor;Verificarea ventilatoarelor, etc;Verificarea, reglarea modulelor de procesare a imaginilor;Verificarea şi reglarea modulelor de procesare a semnalelor;Centrarea şi alinierea sistemelor optice şi/sau a sistemelor de colimare/filtrare radiaţii ionizante, după caz;Ajustarea senzorilor Bodygoard;Ajustarea generatorului de radiatie ionizanta;Calibrarea collimatorului;Verificarea si calibrarea miscarii mesei ;Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului);Verificarea numarului de expuneri si resetarea acestuia la inlocuirea tubului:re-programarea tubului; (Conform manualelor de service ale echipamentului).O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante, re-adaptarea tubului (la necesitate) ;software upgrade (la recomandarile producatorului); Testarea finală împreună cu personalul utilizator (şeful secţiei), întocmirea şi semnarea documentelor care atestă operaţiunile executate şi starea tehnică a aparatului. Personalul utilizator (şeful secţiei) va verifica inclusiv parametrii de securitate şi performanţă privind utilizarea dispozitivului medical pentru scopul propus.Deservirea printerului "Horizon G2, Codonics" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului.Deservirea stației și a cititorului "CR-IR 359 & FCR Capsula XL II, Fujifilm" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate. Serviciile vor fi prestate trimestrial
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
5 Mar 2024, 10:32
Date modified
7 Mar 2024, 14:45
Estimated value (without VAT)
64 800 MDL
Achizitii.md ID
21181855
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
3 Apr 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
1. Dispozitiv rentgenologic Duo Diagnostic. CPV: 50421000-2 - Repair and maintenance services of medical equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
6. duae ( 26.11.20).doc
Bidding Documents
-
5.03.24 10:43
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Eligibility Criteria
-
5.03.24 10:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

REPROMED

Normalized price: 77 760 MDL
Status: Winner
Reason: oferta corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications