1
Enquiry period
with 05.03.2024 10:43
to 15.03.2024 11:00
2
Bidding period
with 15.03.2024 11:00
to 28.03.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 815 398 MDL
Period of clarifications: 5 Mar 2024, 10:43 - 15 Mar 2024, 11:00
Submission of proposals: 15 Mar 2024, 11:00 - 28 Mar 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Deservire și întreținere dispozitive medicale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
5 Mar 2024, 10:43
Date modified
7 Mar 2024, 14:45
Achizitii.md ID
21181855
CPV
50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
6. duae ( 26.11.20).doc
Bidding Documents
-
5.03.24 10:43
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Eligibility Criteria
-
5.03.24 10:43
Date:
7 Mar 2024, 14:45
Question's name:
Lot 5
Question:
Se cere o lista de lucrari pentru fiecare 12 luni, dupa care se cere lucrarile pentru fiecare 2 ani. Contractul este prevazut pana la 31 decembrie 2024. Rugam sa explicati care e legatura intre lucrarile pentru 12 luni si 2 ani.
Answer (11 Mar 2024, 15:35):
Bună ziua, lucrarile mentionate pentru perioada de 12 luni si perioada de 2 ani sunt indicate conform manualului de service. Toate lucrarile mentionate trebuie sa fie executate pe perioada contractului valabil pentru 2024.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.