1
Enquiry period
with 28.02.2024 11:00
to 08.03.2024 11:29
2
Bidding period
with 08.03.2024 11:29
to 11.03.2024 13:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 805 500 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2024, 11:00 - 8 Mar 2024, 11:29
Submission of proposals: 8 Mar 2024, 11:29 - 11 Mar 2024, 13:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea servicii pază fizică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, Zona Industriala
Web site
---
The contact person
Full name
Ludmila Romanenco
Contact phone
069680079
Purchase data
Date created
Date modified
11 Mar 2024, 13:51
Estimated value (without VAT)
805 500 MDL
Achizitii.md ID
21179335
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, Zona Industriala
Contract period
1 Apr 2024 11:59 - 31 Mar 2025 11:59
List of positions
1)
Title
Achiziționarea servicii pază fizică CPV: 79713000-5 - Guard services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
202402281051_3Documentația de atribuire servicii pază 2024 SRL SV-gaz.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.02.24 11:00
202402281030_2Anunț de participare servicii paza 2024 SRL SV-gaz.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
28.02.24 11:00
202402281051_Anunț de participare nr.01 din 26.02.24_red.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
28.02.24 11:00
Committee
First Name
Romanenco Ludmila
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1003608002718
Function
---

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.R.L.TopSecurity

Normalized price: 780 480 MDL
Status: Winner
Reason: Decizie de atribuire
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Delta Forţa

Normalized price: 787 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluarea ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Premium Security Grup

Normalized price: 798 840 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluarea ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

"Combat-Service"

Normalized price: 1 405 440 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluarea ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea servicii pază fizică
Date:
29 Feb 2024, 09:18
Question's name:
salaru minim pe economie de la 01.01.2024
Question:
stimate autoritate contractantă! Începând cu anul 2024, în Hot. de Guvern Nr. 670 este prevăzut expres faptul că salariul minim pe economie este de 5000 lei, iar pe oră rezultă 29.58 lei/oră. O lună are 730 ore deci 730 ore x 29.58 lei = 21 593 lei. La această sumă de bani agentul ecoomic urmează să achite și 24% fondul social ceea ce rezultă un total de 26 775 lei, ulterior mai este și concediul salariaților, și remunerarea angajaților pentru lucrul efectuat în noapte, și remunerearea dublă pentru zilele de sărbătoare, apoi și compania mai are cheltuieli de regie și ar trebui să aibă un oarecare profit din acest contract.... Cum vor presta agenții economici serviciile de pază ? Cu încălcarea normelor de muncă și a normelor fiscale ? potrivit Legii Nr. 74 din 21-05-2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii,apei, transporturilor și serviciilor poștale, și anume Articolul 28. Principiile aplicabile achizițiilor sectoriale alin 3. (3) Entitățile contractante se asigură că, în executarea contractelor de achiziții sectoriale, operatorii economici respectă obligațiile aplicabile în domeniul mediului, social și al muncii, instituite prin actele normative naționale sau prin dispozițiile internaționale de drept în domeniul mediului, social și al muncii la care Republica Moldova este parte. Solicităm respectuos să modificați valoarea estimativă a contractului la 1 400 000 lei pentru a respecta normele legale.. sau de a modifica graficul posturilor la mai puține ore pentru a nu motiva agenții economici la implementarea contractului cu abateri de la legislația în vigoare
Answer (1 Mar 2024, 10:43):
Stimate ofertant! Valoarea serviciilor indicată în caietul de sarcini este conform bugetului întreprinderii elaborat în luna octombrie 2023.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications