1
Enquiry period
with 28.02.2024 08:32
to 01.03.2024 13:00
2
Bidding period
with 01.03.2024 13:00
to 06.03.2024 14:00
3
Auction
07.03.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 208 528,65 MDL
Period of clarifications: 28 Feb 2024, 8:32 - 1 Mar 2024, 13:00
Submission of proposals: 1 Mar 2024, 13:00 - 6 Mar 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

servicii și consumabile pentru deservirea echipamentului tipografic, conform documentației de atribuire

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
28 Feb 2024, 8:32
Date modified
28 Feb 2024, 8:32
Achizitii.md ID
21179149
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexe pentru participant.docx
Bidding Documents
-Anexe obligatorii
28.02.24 08:32
documentatia standart_.semnat.pdf documentatia standart_.semnat.pdf
Bidding Documents
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți 3. Anexe obligatorii
28.02.24 08:32
declaraţie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-declarație de eligibilitate
28.02.24 08:32
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ....
28.02.24 08:32
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
28.02.24 08:32
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.