1
Enquiry period
with 22.02.2024 17:51
to 04.03.2024 09:00
2
Bidding period
with 04.03.2024 09:00
to 14.03.2024 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 832 323 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2024, 17:51 - 4 Mar 2024, 9:00
Submission of proposals: 4 Mar 2024, 9:00 - 14 Mar 2024, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Spătaru
Contact phone
022/453270
Purchase data
Date created
22 Feb 2024, 17:48
Date modified
23 Feb 2024, 8:46
Estimated value (without VAT)
832 323 MDL
Achizitii.md ID
21176916
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Contract period
16 Mar 2024 17:51 - 30 Dec 2024 17:51
List of positions
1)
Title
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău CPV: 37500000-3 - Games and toys; fairground amusements
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare
22.02.24 17:51
caietul de sarcini ( specificații tehnice).semnat.pdf caietul de sarcini ( specificații tehnice).semnat.pdf
Bidding Documents
-caietul de sarcini cu specificații tehnice
22.02.24 17:51
duae_ro_0.semnat (1).pdf duae_ro_0.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-DUAE
22.02.24 17:51
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-declarația
22.02.24 17:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Trio Construct SRL

Normalized price: 715 954,12 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Dastimart

Normalized price: 782 383 MDL
Status: Winner
Reason: oferta este cîștiigătoare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău
Date:
23 Feb 2024, 08:46
Question's name:
Solicitar
Question:
Bună ziua. Excludeți vă rog din Anuntul de participare documentul de calificare: Certificate de calitate. Această cerință limitează operatorii economici de a participa la procedura de achiziție prenotată. Potrivit art. 7 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă va asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice. Concomitent, documentul de calificare: Experiența profesională similară cel puțin 3 ani, contravine Documentației Standart de lucrări. Dumneavoastră ați atașat în SIA-RSAP Documentația Standart de Bunuri/Servicii. Pct. 33 din Anunțul de participare se referă la achizițiile publice de bunuri și servicii. Ajustați cerințele date, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a contesta. Vă mulțumim.
Answer (23 Feb 2024, 10:27):
Buna ziua. Potrivit art.3 alin(1) din legea 131/2015 privind achizițiile publice - Contractele care au ca obiect două sau mai multe tipuri de achiziții ( bunuri, lucrări sau servicii) se atribuie pentru tipul de achiziție ce caracterizează obiectul principal al contractului în cauză. În cazul dat noi achiziționăm terenuri de joacă cu amenajare. Obiectul principal sunt terenuri de joacă. Deaceea ne conducem de Documentația Standart pentru bunuri/servicii. Conform pct.32 alin.4 din Documentația Standart pentru bunuri/servicii - la solicitarea autorității contractante, ofertantul urmează să prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care să ateste confirmarea bunurilor, identificată clar prin referire la specificații sau standarde relevante.Pct.33 din Documentația Standart de bunuri/servicii presupune un nivel minim de experiență pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienței specifice fiind minim 3 ani în livrarea/ prestarea serviciilor similare. O zi bună să aveți.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications