1
Enquiry period
with 22.02.2024 16:27
to 23.02.2024 16:30
2
Bidding period
with 23.02.2024 16:30
to 28.02.2024 10:00
3
Auction
29.02.2024 08:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 56 642 MDL
Period of clarifications: 22 Feb 2024, 16:27 - 23 Feb 2024, 16:30
Submission of proposals: 23 Feb 2024, 16:30 - 28 Feb 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

a Rechizite de birou conform necesităților Centrului Pentru Achiziții
Publice Centralizate în Sănătate pentru anul 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Alexandra Guzic
Contact phone
+37368998421
Purchase data
Date created
22 Feb 2024, 16:27
Date modified
23 Feb 2024, 10:33
Achizitii.md ID
21176853
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Lot nr. 1 Perforator realizat din metal rezistent. Dispune de distanțier si rezervor pentru confeti. Cu Rigla Capacitatea minima de perforare: 30 coli 80 g/mp Diametru perforație: 6 mm Distanta intre cele 2 perforații: 80 mm
Date:
23 Feb 2024, 10:33
Question's name:
COP
Question:
Bună ziua, 67 de loturi, cu licitație și sume de 70 de lei - nu prețuiți timpul dumneavoastră și al nostru de lucru ?
Answer (23 Feb 2024, 14:50):
Buna ziua, CAPCS in vederea asigurarii concurentei loturile au fost despartite pentru a asigura participarea pe scara larga a operatorilor economici. Sunteti bineveniti sa participati pentru orisicare lot din procedura. Multumim pentru interesul acordat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.