1
Enquiry period
with 21.02.2024 15:27
to 23.02.2024 10:00
2
Bidding period
with 23.02.2024 10:00
to 26.02.2024 14:00
3
Auction
27.02.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 16 666,66 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2024, 15:27 - 23 Feb 2024, 10:00
Submission of proposals: 23 Feb 2024, 10:00 - 26 Feb 2024, 14:00
Auction start date: 27 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz cu privire la Proiectul de execuție (PE) pentru ,, Reparația casa scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Liliana Ardeleanu
Contact phone
022828515
Purchase data
Date created
21 Feb 2024, 15:22
Date modified
21 Feb 2024, 15:40
Estimated value (without VAT)
16 666,66 MDL
The minimum downward of the price
166,67 MDL
Achizitii.md ID
21175874
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Contract period
29 Feb 2024 15:26 - 30 Dec 2024 15:26
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a documentației de proiect și deviz cu privire la Proiectul de execuție (PE) pentru ,, Reparația casa scării și încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor” CPV: 71220000-6 - Architectural design services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatie standard.docx
Bidding Documents
DS-word
21.02.24 15:27
declarația exclusivității și disponibilității.docx
Bidding Documents
Declarația exclusivității și disponibilității.
21.02.24 15:27
DECLARAŢIE DE ELIGIBILITATE.docx
Bidding Documents
DECLARAŢIE DE ELIGIBILITATE
21.02.24 15:40

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Master Team SRL

Normalized price: 21 400 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications