Select the type of procedure
Commercial procurement
21174139
1
Enquiry period
with
19.02.2024 16:21
to 29.02.2024 16:30
to 29.02.2024 16:30
2
Bidding period
with
29.02.2024 16:30
to 11.03.2024 13:00
to 11.03.2024 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 637 500 MDL
Period of clarifications:
19 Feb 2024, 16:21 - 29 Feb 2024, 16:30
Submission of proposals:
29 Feb 2024, 16:30 - 11 Mar 2024, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Feb 2024, 16:21
Date modified
21 Feb 2024, 11:44
Achizitii.md ID
21174139
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20
Budget: 1637500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.docx
Documents history
-
anunt de participare.docx
ID: befc741e-3149-4cf0-92a5-079bb3aa91ce
Bidding Documents
-
anunt de participare.docx
ID: befc741e-3149-4cf0-92a5-079bb3aa91ce
Bidding Documents
Bidding Documents
anunt de participare.docx
21.02.24 11:44
Date:
21 Feb 2024, 09:06
Question's name:
Caiet de sarcini !
Question:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Answer (21 Feb 2024, 09:42):
Buna ziua.
Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012
Date:
26 Feb 2024, 19:52
Question's name:
Garantie pentru ofertă
Question:
Se acceptă garantie bancară
Answer (26 Feb 2024, 20:05):
Buna seara.Conform Anuntului de participare, Autoritatea Contractantă a solicitat ca "garantia pentru ofertă" sa fie transferată pe contul Autorității Contractante.Respectiv, potrivit art 69 lit.6 b) a Legii 131/2015, Autoritatea Contractantă nu acceptă oferta în cazul în care nu corespunde cerintelor expuse in documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK