1
Enquiry period
with 19.02.2024 13:36
to 01.03.2024 09:00
2
Bidding period
with 01.03.2024 09:00
to 13.03.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 432 700 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2024, 13:36 - 1 Mar 2024, 9:00
Submission of proposals: 1 Mar 2024, 9:00 - 13 Mar 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipamente individuale de protecție și lucru
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
19 Feb 2024, 13:36
Date modified
23 Feb 2024, 15:13
Achizitii.md ID
21173897
CPV
35810000-5 - Echipament individual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Feb 2024, 15:13
Question's name:
Standarde ISO
Question:
Buna ziua rog sa ne expuneti un raspuns . In cazul cind vestimentatia de lucru corespunde dupa standardul ISO 14001: 2015 va fi acceptata aceasta oferta ?
Answer (24 Feb 2024, 14:13):
Bună ziua, standardele menționate răspund de calitatea managerială a întreprinderii și nicidecum de calitatea produselor.
Date:
23 Feb 2024, 15:42
Question's name:
Standarde ISO
Question:
Buna ziua rog sa ne expuneti un raspuns . In cazul cind vestimentatia de lucru corespunde dupa standardul ISO 14001: 2015 si ISO 9001 Managementul calitatii va fi acceptata aceasta oferta ?
Answer (24 Feb 2024, 14:13):
Bună ziua, standardele menționate răspund de calitatea managerială a întreprinderii și nicidecum de calitatea produselor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.