1
Enquiry period
with 19.02.2024 13:15
to 02.03.2024 12:52
2
Bidding period
with 02.03.2024 12:52
to 13.03.2024 08:52
3
Auction
with 14.03.2024 12:42
to 14.03.2024 12:51
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2024, 13:15 - 2 Mar 2024, 12:52
Submission of proposals: 2 Mar 2024, 12:52 - 13 Mar 2024, 8:52
Auction start date: 14 Mar 2024, 12:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lot 35
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Tcacenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
19 Feb 2024, 13:07
Date modified
23 Feb 2024, 13:17
Estimated value (without VAT)
60 000 MDL
The minimum downward of the price
600 MDL
Achizitii.md ID
21173885
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Contract period
25 Mar 2024 02:00 - 1 Oct 2024 03:00
List of positions
1)
Title
35.1PCR test-sistemă completă pentru determinarea și diferencierea ADN Bordetella pertussis, Bordetella parapertussis și Bordetella bronchiseptica în regim real time CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Complet
2)
Title
35.2MEDIU DE TRANSPORT pentru determinarea ADN Bordetella CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
19.02.24 13:15
ds_bunuri__omf_.docx
Bidding Documents
-
19.02.24 13:15
duae.doc
Bidding Documents
-
19.02.24 13:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sanmedico

Normalized price: 48 199 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor solicitate în documentația de atribuire
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 48 200 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Lot 35
Date:
26 Feb 2024, 14:59
Question's name:
PCR-Test
Question:
Buna ziua. Va rugam pentru Loturile 35-50 sa schimbati cantitatea de teste in kit pentru a nu delimita concurenta - pana la 55 teste/kit sau cel putin 50 teste/kit.
Answer (29 Feb 2024, 12:52):
Bună ziua! În temeiul art.15 alin. 1) lit. c) al Legii 131/2015, grupulu de lucru „elaborează documentația de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică.” Totodată, ținem să remarcăm că în corespundere cu art. 37 alin 1) al aceleiași legi, „Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.” Vă mulțumesc!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications