Select the type of procedure
Commercial procurement
21173476
1
Enquiry period
with
16.02.2024 20:04
to 23.02.2024 08:00
to 23.02.2024 08:00
2
Bidding period
with
23.02.2024 08:00
to 29.02.2024 08:30
to 29.02.2024 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 500 000 MDL
Period of clarifications:
16 Feb 2024, 20:04 - 23 Feb 2024, 8:00
Submission of proposals:
23 Feb 2024, 8:00 - 29 Feb 2024, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a Grupurilor tehnico-sanitare din clădirea nr.51, TM 123, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Feb 2024, 20:04
Date modified
22 Feb 2024, 15:01
Achizitii.md ID
21173476
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini reparația gts cl. 51.signed.pdf
caiet de sarcini reparația gts cl. 51.signed.pdf
Technical Specifications
-
16.02.24 20:04
anunț de participare grupuri sanitare clădirea nr.51.signed.signed.pdf
anunț de participare grupuri sanitare clădirea nr.51.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor servicii de proiectare/lucrări
16.02.24 20:04
f1bbcac gts.docx
Documents history
-
f1bbcac gts.docx
ID: 3fdd33f2-425c-46c1-adb0-f5caaf25f0fa
billOfQuantity
-
f1bbcacgts.docx
ID: 3fdd33f2-425c-46c1-adb0-f5caaf25f0fa
billOfQuantity
billOfQuantity
-
17.02.24 17:51
Date:
22 Feb 2024, 15:01
Question's name:
Caiet de Sarcini
Question:
Buna ziua, poz. 35 Usi la intrare coridor arhiva, 2,10x1,54-1buc , deci 3,234 m2, dar in Cantitate avem 7,850 m2. Va rugam sa clarificati. poz.41 Glafuri din aluminiu -25 cm latime. Mai jos cod resurse 2521106718392 - Glafuri metalice -latime 30 mm. Va rugam sa clarificati. Pentru Teava din poz.76 - diametrul de 25x3,5 mm Bratara din poz.78 are diamentrul de 20 mm ?Va rugam sa clarificati. poz.79 Robinet de reglaj are diametrul 20mm dar Teava din poz.76 - diametrul de 25x3,5 mm. Va rugam sa clarificati. poz.100 Montarea ventilatoarelor- 50 buc, dar in Utilaj avem numai 25 buc, anume poz.108-15 buc si poz.109- 10buc. Va rugam sa clarificati. poz.107 Incalzitor electric (boiler) 80L sau 100 L? Va multumim mult anticipat.
Answer (22 Feb 2024, 17:31):
Bună ziua, ca răspuns la întrebările adresate la caietul de sarcini, Vă comunicăm următoarele:
1) Suprafața restantă de la poz. 35, este ușă metalică cu dubla deschidere (mărime de 2,1x2,2). Total obținem două construcții metalice;
2) Resursa de materiale din codul respectiv va fi de 25cm;
3) Resursa de material din codul respectiv va fi de 25mm, corespunzător diametrul țevii.
4) Resursa de material din codul respectiv va fii de 25mm.
5) Cantitățile reflectate în poz. 100, Montarea ventilatoarelor 50 buc este corectă. Diferența sunt bunurile Beneficiarului.
6) Încălzitor electric (boiler) 80L.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK