Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 750 000 MDL
Period of clarifications: 15 Feb 2024, 16:00 - 26 Feb 2024, 9:00
Submission of proposals: 26 Feb 2024, 9:00 - 25 Mar 2024, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Închirierea încăperilor pentru desfășurarea celei de-a 34 Conferință FAO regională pentru Europa
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Web site
---
The contact person
Full name
Dogotari Vasilii
Contact phone
022204525
Purchase data
Date created
Date modified
23 Apr 2024, 11:46
Estimated value (without VAT)
2 750 000 MDL
Achizitii.md ID
21172492
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Contract period
1 Apr 2024 01:00 - 31 Dec 2024 00:00
List of positions
1)
Title
Servicii de închiriere a încăperii pentru secretariat și personal de suport; Suprafața încăperii: 40(±5) Perioada ocupare: 9 zile (10-17 mai 2024) Mobiliere: - mese de birou pentru 8 persoane cu 8 scaune; CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 40.0
Unit of measurement: Metru patrat
2)
Title
Servicii de închiriere a sălii de conferință Suprafața încăperii: 710(±5) Perioada ocupare: 8 zile (10-17 mai 2024) Mobilier: - podium pentru scenă (50 cm înălțime, 20 m lățime, 5 m adâncime) - Scena: mese cu 6 scaune (la distanță de 1,5 m) și un pupitru - mese laterale cu 15 scaune pentru secretariat (fara microfoane) CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 710.0
Unit of measurement: Metru patrat
3)
Title
Servicii de închiriere a biroului pentru Directorul General FAO; Suprafața încăperii: 120(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier: - 1 masă de birou executiv cu 1 scaun - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune - 4 scaune suplimentare CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 120.0
Unit of measurement: Metru patrat
4)
Title
Servicii de închiriere a biroului pentru Secretariatul DG FAO; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier - mese de birou pentru 5 persoane / 5 scaune; - 1 masă pentru imprimantă si hartie CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Metru patrat
5)
Title
Servicii de închiriere a sălii pentru evenimentul secundar și Breakout; Suprafața încăperii: 140(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 40 de scaune în jurul meselor și alte 20 de scaune în spate CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 140.0
Unit of measurement: Metru patrat
6)
Title
Servicii de închiriere a sălii pentru Birou guvernamental; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 2 zile (15-16 mai 2024) Mobilier - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Metru patrat
7)
Title
Servicii de închiriere a Sălii de ședințe a Comisiei Europene; Suprafața încăperii: 135(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 27 de scaune în jurul mesei și alte 20 de scaune în spate CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 135.0
Unit of measurement: Metru patrat
8)
Title
Servicii de închiriere a două încăperi pentru jurnaliști/presă; Suprafața încăperii: 8(±2) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier: - o masă și 4 scaune în fiecare încăpere CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 8.0
Unit of measurement: Metru patrat
9)
Title
Servicii de închiriere a 8 birouri separate pentru secretariatul FAO; Suprafața totală a birourilor: 160(±5) Perioada ocupare: 8 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou Secretariat ERC: - 4 mese de birou cu 4 scaune - rafturi pentru depozitarea documentelor / dosarelor Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier Birou REU ADG: - 1 masă de birou executive cu scaun; Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Biroul REU DRR, REU RPL și SEC SRC: - 3 mese de birouri excutive cu scaune Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou pentru Ședința Secretariatului: - 1 masa ședințe cu 10 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier Birou Președinte independent al Consiliului ERC - 1masă de birou executive cu scaun - 1 masa pentru ședințe cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou pentru interpreți / traducători - 4 mese de birou cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou ofițeri tehnici: - 3 mese de birou cu 3 scaune Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier birou Comisiei UE: - 1 masă mare pentru aranjarea documentelor CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 160.0
Unit of measurement: Metru patrat
10)
Title
Servicii de catering (fourchette); urata de prestare a serviciilor: 13 – 17 mai 2024; Două pauze de cafea pentru zile de 13 mai, 15 mai și o pauză de cafea pentru 14 mai și 17 mai disponibildisponibile pînă și, respectiv, după prînz, pentru 300 de participanți, care va include: ceai, cafea naturală, apă naturală (plată și minerală), 2 tipuri de suc; fursecuri de 3 feluri, două tipuri de deserturi. Un prînz zilnic tip fourchette pentru 300 participanți: • 7 tipuri de aperitive reci și salate din diferite bucătării moderne; • Sortiment de murături; • Mezeluri gatite feliate (asortiment de carne gatita, pasare, branzeturi si peste); • 4 tipuri de mâncăruri și colecție de tapas din diferite bucătării moderne; • Condimente (mirodenii pulbere, condimente măcinate, pastă); • Fructe uscate și nuci (stafide, caise, nucă, alune, migdale); • Verdeturi si legume (salata verde, salata iceberg, rosii, castraveti, varza, ardei gras, marar, patrunjel etc.); • Sosuri și condimente pentru salată (suc proaspăt de lămâie, sos de lămâie și ulei de măsline, sos franțuzesc, oțet balsamic, muştar, măsline etc.); • Coltar cu antipasto vegetarian (legume la gratar, legume prajite, sosuri); • Sortiment de pâine; • feluri principale (1 fel tradițional, 1 fel asiatic/internațional, 1 stație de paste vii și 1 carne de vită la grătar/ optiunea pasari/peste); • Pe feluri secundare (cartofi, orez, fel tradițional, spring rolls); • Supa zilei; • Bufet de deserturi (desert întreg și 5 tipuri de prăjituri, fructe întregi, salată de fructe); • Deserturi (5 tipuri) • 2 băuturi răcoritoare. Cantitatea alimentelor pentru un prînz de persoană: 540 (±20) grame CPV: 70220000-9 - Non-residential property renting or leasing services
Quantity: 300.0
Unit of measurement: Om
Documents of the procurement procedure
202402151441_Caiet_sarcini.pdf
Evaluation Criteria
Caiet de sarcini
15.02.24 16:00
202402151439_Anexa 22 Specificatia tehnică.pdf
Technical Specifications
Specificația tehnică
15.02.24 16:00
202402151440_Anexa 23 Specificatia de preț.pdf
Evaluation Criteria
Specificație de preț
15.02.24 16:00
202402151505_21-02-448 15.02.2024.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
15.02.24 16:00
202402151440_duae_ro_0.pdf
Bidding Documents
DUAE
15.02.24 16:00
202402151447_documentatie_standard.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
15.02.24 16:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications