1
Enquiry period
with 14.02.2024 17:21
to 25.02.2024 14:00
2
Bidding period
with 25.02.2024 14:00
to 01.03.2024 14:00
3
Auction
with 04.03.2024 13:00
to 04.03.2024 13:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 45 000 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2024, 17:21 - 25 Feb 2024, 14:00
Submission of proposals: 25 Feb 2024, 14:00 - 1 Mar 2024, 14:00
Auction start date: 4 Mar 2024, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
14 Feb 2024, 17:16
Date modified
15 Feb 2024, 12:20
Estimated value (without VAT)
45 000 MDL
The minimum downward of the price
450 MDL
Achizitii.md ID
21171901
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
3 Mar 2024 17:17 - 30 Dec 2024 17:20
List of positions
1)
Title
Consumabile pentru regenerarea cartușelor CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IMPRESO-PRINT SRL

Normalized price: 705 MDL
Status: Winner
Reason: Bună Ziua! Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023 privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1: Consumabile pentru regenerarea cartușelor, în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023, privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, oferta operatorului economic S.R.L. „Impreso-Print", în valoare de 705,00 lei (fără TVA); 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2: Cartușe Laser Canon/HP/Samsung/Panasonic/Konica Minolta, în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023, privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, oferta operatorului economic S.R.L. „Printerra Shop", în valoare de 9344,00 lei (fără TVA); 3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 3: Consumabile și piese de schimb Epson / Kyocera, în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023, privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, oferta operatorului economic S.R.L. „Belmond-Grup", în valoare de 58966,67 lei (fără TVA); 4. A desemna câștigătoare pentru Lotul 4: Piese de schimb imprimante laser Canon/Samsung/HP, în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023, privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, oferta operatorului economic S.R.L. „Printerra Shop", în valoare de 4249,00 lei (fără TVA); 5. A desemna câștigătoare pentru Lotul 5: Consumabile si piese de schimb Xerox, în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707923773463 din „14” februarie 2023, privind achiziționarea consumabilelor și pieselor pentru imprimante, oferta operatorului economic S.R.L. „Aproservice-X", în valoare de 16550,00 lei (fără TVA); * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

PRINTERRA SHOP SRL

Normalized price: 720 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications