Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.02.2024 16:08
to 17.02.2024 14:00
to 17.02.2024 14:00
2
Bidding period
with
17.02.2024 14:00
to 20.02.2024 14:00
to 20.02.2024 14:00
3
Auction
21.02.2024 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
325 000 MDL
Period of clarifications:
14 Feb 2024, 16:08 - 17 Feb 2024, 14:00
Submission of proposals:
17 Feb 2024, 14:00 - 20 Feb 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Hotărârea de guvern Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Feb 2024, 16:08
Date modified
14 Feb 2024, 16:08
Achizitii.md ID
21171833
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declarație de eligibilitate anexa nr.2 la hg 870 din 14.12.2022.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 16:08
anunt de participare nr. 19 - piese pentru mașini de francat.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 16:08
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 16:08
specificatii de pret anexa nr. 23 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
14.02.24 16:08
anunt de participare nr. 19 - piese pentru mașini de francat.pdf
anunt de participare nr. 19 - piese pentru mașini de francat.pdf
Bidding Documents
-
14.02.24 16:08
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK