1
Enquiry period
with 14.02.2024 15:29
to 21.02.2024 14:00
2
Bidding period
with 21.02.2024 14:00
to 27.02.2024 14:00
3
Auction
with 28.02.2024 14:00
to 28.02.2024 14:18
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 513 900 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2024, 15:29 - 21 Feb 2024, 14:00
Submission of proposals: 21 Feb 2024, 14:00 - 27 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Gabriela Ursu
Contact phone
069422472
Purchase data
Date created
14 Feb 2024, 15:29
Date modified
15 Feb 2024, 16:35
Achizitii.md ID
21171737
CPV
79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf
14.02.24 15:29
5. anexa 23_specificații de preț.docx
Bidding Documents
5. anexa 23_specificații de preț.docx
14.02.24 15:29
13. anexa nr. 14.docx
Bidding Documents
13. anexa nr. 14.docx
14.02.24 15:29
11. declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
11. declarația privind beneficiarii finali.docx
14.02.24 15:29
4. anexa 22_specificații tehnice.docx
Bidding Documents
4. anexa 22_specificații tehnice.docx
14.02.24 15:29
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Bidding Documents
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
14.02.24 15:29
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Bidding Documents
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
14.02.24 15:29
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
14.02.24 15:29
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Bidding Documents
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
14.02.24 15:29
2. anexa nr. 7.docx
Bidding Documents
2. anexa nr. 7.docx
14.02.24 15:29
3. anexa nr. 8.docx
Bidding Documents
3. anexa nr. 8.docx
14.02.24 15:29
1. duae_ro_0.doc
Bidding Documents
1. duae_ro_0.doc
14.02.24 15:29
12. anexa nr. 12.docx
Bidding Documents
12. anexa nr. 12.docx
14.02.24 15:29
Date:
15 Feb 2024, 16:35
Question's name:
Documentele anexate
Question:
Buna ziua! Solicităm explicația unor puncte din Anunțul de participare privind achiziționarea serviciilor de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri, împlimentat de IP „ODA” și anume: pct. 16, subpunct 10, se solicită, Licența entității de audit pentru activitatea de audit, dar conform legislației în vigoare, activitatea de audit, nu se supune licențierii. Astfel apare întrebarea ce document prezentăm?
Answer (16 Feb 2024, 10:01):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Condiția respectivă este indicată în contextului faptului dacă entitatea de audit o deține și mai este valabilă, precum și pentru entitățile țara de reședință a cărora eliberează asemenea act. Referitor la actul necesar, prezentați ultima licență eliberată Dvs.
Date:
17 Feb 2024, 12:37
Question's name:
La caietul de sarcini
Question:
Bună ziua! Vă rugăm respectuos explicații la compartimentul „Capacitate tehnică și/s-au profesională) pct.12. La acest punct, nu este clar ce informație trebuie să prezentăm, deoarece într-un caz se solicită, prezentartea listei contractelor similare executate în ultimii 5 ani, tot în acest punct se solicită de a demonstra experiența de minim 3 ani în desfășurarea activității de audit, pentru proiecte finanțate din surse UE. Întrebarea este, în informația ce ține de experiența de 5 ani, includem diverse entități la care s-a efectuat auditul, sau numai proiecte finanțate de UE, sau numai Instituții Publice? Vă mulțumim, anticipat!
Answer (19 Feb 2024, 10:26):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Cerința respectivă presupune prezentarea actelor confirmative a deținerii experienței în prestarea serviciilor de audit de 5 ani în general, iar 3 ani - în proeictele finanțate de resursele UE.
Date:
19 Feb 2024, 11:49
Question's name:
TVA
Question:
În conformitate cu Caietul de sarcini pct. 2 Informații generale, valoarea totală a achiziției este - 513 900,00 MDL, cu aplicarea cotei scutite a TVA cu drept de deducere, i-ar conform anexei nr. 23 pe care trebuie să o completăm este prevăzut, completartea prețului fără TVA și inclusiv TVA - 20 %. Întrebarea noastră este, dacă proiectul este scutit de TVA cu dreptul de deducere, cum urmează să completăm coloana a 8 (opta), dacă această coloană prevede suma inclusiv TVA - 20%? Putem modifica coloana nr. 8 (opt), suma inclusiv TVA - 0% ? Mulțumim!
Answer (19 Feb 2024, 13:26):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Referitor la întrebarea pusă, oferta va fi evaluată cu luarea în considerare a prețului fără TVA, din moment ce există scutirea de TVA, dar puteți modifica 0% pentru a evita orice neînțelegere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.