1
Enquiry period
with 13.02.2024 10:46
to 21.02.2024 16:17
2
Bidding period
with 21.02.2024 16:17
to 26.02.2024 16:47
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 50 000 MDL
Period of clarifications: 13 Feb 2024, 10:46 - 21 Feb 2024, 16:17
Submission of proposals: 21 Feb 2024, 16:17 - 26 Feb 2024, 16:47

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizite de birou conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Boli Infecțioase ”Toma CIORBĂ”pentru anul 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Web site
---
The contact person
Full name
Buzu Ala
Contact phone
022358099
Purchase data
Date created
13 Feb 2024, 10:46
Date modified
15 Feb 2024, 13:00
Achizitii.md ID
21170411
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Rechizite de birou
Budget: 50000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
img_20240212_0002.pdf img_20240212_0002.pdf
Bidding Documents
-
13.02.24 10:46
duae.docx
Bidding Documents
-
13.02.24 10:46
anunt rechizite tc 2024.docx
Bidding Documents
-
13.02.24 10:46
caiet de sarcini rechizite tc.docx
Bidding Documents
-
13.02.24 10:46
Date:
15 Feb 2024, 13:00
Question's name:
Hirtie in lot separat
Question:
Bună ziua, vă rugăm frumos să alocați hârtia de xerox într-un lot separat. Vă mulțumesc anticipat.
Answer (19 Feb 2024, 15:10):
Institutia are nevoie urgent de rechizite, separarea loturilor duce la anularea proceduri.
Date:
20 Feb 2024, 08:21
Question's name:
lenta p-u aparat de casa
Question:
care marimea?
Answer (20 Feb 2024, 14:20):
4,5
Date:
20 Feb 2024, 08:22
Question's name:
baterii LR06
Question:
cantitatea solicita 200 bucati sau 200 seturi?
Answer (20 Feb 2024, 13:28):
200 set.
Rechizite de birou
Date:
20 Feb 2024, 08:56
Question's name:
conditii de livrare
Question:
livrarea fa vi o data sau partial?
Answer (20 Feb 2024, 13:28):
o dată
Rechizite de birou
Date:
20 Feb 2024, 08:56
Question's name:
Clei uscat Gingko Extra 15gr.
Question:
PVA sau PVP?
Answer (20 Feb 2024, 13:29):
PVP
Rechizite de birou
Date:
20 Feb 2024, 14:37
Question's name:
livrarea fa vi o data sau partial?
Question:
marfa va fi livrat o data sau partial pe parcursul anului ?
Answer (20 Feb 2024, 16:17):
O DATA
Date:
20 Feb 2024, 16:43
Question's name:
lenta p-u aparat de casa
Question:
scrieti marimea 57mm*21m sau 37mm *21m. Ati scris 4.5 asta marimea la ce?????????
Answer (21 Feb 2024, 10:19):
lătimea 44m, lungimea 21m
Date:
20 Feb 2024, 23:51
Question's name:
Poz 19 Lenta pentru aparat de casa
Question:
Indicati datele la rola: latimei - ? mm si lungimea -? m
Answer (21 Feb 2024, 10:19):
lătimea 44m, lungimea 21m
Date:
21 Feb 2024, 14:16
Question's name:
Documentele obligatorii
Question:
Buna ziua , cereti ca documente obligatorii Anexa 22 si 23 ,de ce nu indepliti anexele 22 si 23 conform obligatiunulor dumneavostra ?In fiecare document este scris ce colonite trebuie sa le indepliniti dumnevostra si care noi.Va rugam sa indepliniti documentele conform legii si cerintelor Anexa 22 [Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 2, 3, 4, 6, 7, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1, 5,] Anexa 23 [Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 5,6,7,8 și 11 la necesitate, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1,2,3,4,9,10]
Answer (21 Feb 2024, 14:55):
Am analizat toate mesajele și văd că cineva încearcă să tergiverseze procedura. Sunt încărcate documente și în format Word pentru a vă oferi posibilitatea de a completa anexele.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.