Select the type of procedure
Commercial procurement
21167939
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
6 599 263,02 MDL
Period of clarifications:
8 Feb 2024, 9:48 - 20 Feb 2024, 11:53
Submission of proposals:
20 Feb 2024, 11:53 - 29 Feb 2024, 11:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Intreținerea și reparația capitală a drumurilor locale din raionul Dondușeni pe anul 2024
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În urma comparării și evaluării ofertelor prezentate, grupul de lucru al Consiliului raional a hotărât anularea procedurii de achiziție publică , motivând necesitatea modificării caietului de sarcini cu volumul de lucrări suplimentare spre asigurarea durabilității investițiilor financiare.
Date of cancellation
12 Mar 2024, 10:42
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str. Independenței, 47
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Feb 2024, 9:48
Date modified
12 Mar 2024, 10:50
Achizitii.md ID
21167939
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Intreținerea și reparația capitală a drumurilor locale din raionul Dondușeni pe anul 2024
Budget: 6599263.02 MDL
Cancelled
Date:
12 Feb 2024, 09:21
Question's name:
1
Question:
Conform caietului de sarcini la pozitia 10 transportatrea a 772 tn iar conform pozitiei 11 se incarca doar 51,5 m3 ceia ce nu corespunde.
Answer (12 Feb 2024, 11:31):
Bună ziua! stimate,agent economic,mulțumim pentru intervenție, în urma verificări s-a constatat eroare în caietul de sarcini pe poziția 10, s-a intervenit cu modificări și publicat din nou
Date:
12 Feb 2024, 11:35
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal.
Answer (12 Feb 2024, 15:00):
Bună ziua! stimate,agent economic, documentul solicitat a fost publicat
Date:
16 Feb 2024, 11:43
Question's name:
Intrebare
Question:
La pozitia 13 ati modificat compactorul si autogrederul asa e corect sau e greseala?
Answer (16 Feb 2024, 15:53):
Bună ziua, așa e corect
Date:
16 Feb 2024, 13:52
Question's name:
Intrebare
Question:
volumul de lucrari pereconizat pentru drumul L65 Drum de acces spre or. Donduseni este amenajarea unui strat de piatra si apoi un strat de 4 cm de asfalt, aceste lucrari se executala partea carosabile?
Answer (16 Feb 2024, 15:57):
Bună ziua, este pietonală
Date:
17 Feb 2024, 21:02
Question's name:
Clarificare
Question:
Conform ultimelor modificari in lege certificatul pentru lipsa datoriilor nu ami este obligatoriu putem sal prezentam din cabinet fara semnatura oficiala de la fisc?
Answer (18 Feb 2024, 11:53):
Este obligatoriu, semnătura oficială de la fisc
Date:
18 Feb 2024, 11:57
Question's name:
Certificat de la fisc
Question:
Organele Fiscale de Stat nu mai ofera astfel de certificat. Beneficiarul poate accesa informatiile prin intermediul resursei informationale a Serviciului Fiscal de Stat (art. 19, alin (7) din Legea nr. 131/2015 privind Achizitiile Publice)
Answer (18 Feb 2024, 18:39):
Menționăm că este necesar să prezentați toate actele necesare, indicate în anunțul de participare iar referitor la certificatul de efectuare sistematică a plăților impozitelor și contribuțiilor, este posibil să prezentați declarație de proprie răspundere (semnată electronic de către ofertant) actualizată în temeiul alin.9 art.19 din Legea 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK