1
Enquiry period
with 07.02.2024 14:31
to 09.02.2024 10:00
2
Bidding period
with 09.02.2024 10:00
to 12.02.2024 10:00
3
Auction
with 13.02.2024 14:00
to 13.02.2024 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 41 666,67 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2024, 14:31 - 9 Feb 2024, 10:00
Submission of proposals: 9 Feb 2024, 10:00 - 12 Feb 2024, 10:00
Auction start date: 13 Feb 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de încărcare și regenerare a cartușelor pentru imprimante și aparate de multiplicare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
7 Feb 2024, 14:20
Date modified
7 Feb 2024, 14:31
Estimated value (without VAT)
41 666,67 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21167562
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
19 Feb 2024 14:18 - 31 Dec 2024 14:18
List of positions
1)
Title
Servicii de încărcare a cartușelor pentru imprimante și aparate de multiplicare: Deservirea aparatelor de multiplicare și a imprimantelor include: Reîncărcarea cartușelor: - curățarea și aspirarea pieselor: lamei de dozare, lamei de curățire fotoreceptorului, PCR; - aspirarea cartușului pentru înlăturarea tonerului utilizat; - alimentarea cu toner compatibil de cea mai înaltă calitate; - asamblarea cartușului și amplasarea unui autocolant cu indicarea datei de efectuare a serviciilor; - calitatea, conform condițiilor tehnice ale producătorului cartușului; - cantitatea imprimării – minim 2500 foi, format A4. (Prețul se va indica pentru fiecare poziție separat, conform anunțului de participare) CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 26.0
Unit of measurement: Unitate
2)
Title
Servicii de regenerare a cartușelor pentru imprimante și aparate de multiplicare: - curățarea și aspirarea pieselor; - aspirarea cartușului pentru înlăturarea tonerului utilizat; - înlocuirea cu alte piese noi (lamei de dozare, lamei de curățare, valului magnetic cu bucșe fotoreceptorului, PCR; - alimentarea cu toner compatibil de cea mai înaltă calitate; - asamblarea cartușului și amplasarea unui autocolant cu indicarea datei de efectuare a serviciilor; - calitatea, conform condițiilor tehnice ale producătorului cartușului; - cantitatea imprimării – minim 2500 foi, format A4. Timpul de răspuns la solicitările de asistență tehnică – 4 ore din momentul recepționării notificării. Profilaxia și regenerarea aparatelor de multiplicare se efectuează la necesitate. Notificarea necesității deservirii poate fi efectuată prin telefon.(Prețul se va indica pentru fiecare poziție separat, conform anunțului de participare) CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 26.0
Unit of measurement: Unitate
3)
Title
1.3. Cartușe noi și cerneală pentru imprimante și aparate de multiplicare: Cartuș nou – la necesitate. (Prețul se va indica pentru fiecare poziție separat, conform anunțului de participare) CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 43.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IMPRESO-PRINT SRL

Normalized price: 7 399 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic întrunește cerințele de calificare solicitate de către AC.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

PRINTERRA SHOP SRL

Normalized price: 7 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Venomnet-Lux

Normalized price: 8 200 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications