Select the type of procedure
Commercial procurement
21165774
1
Enquiry period
with
05.02.2024 10:03
to 12.02.2024 10:00
to 12.02.2024 10:00
2
Bidding period
with
12.02.2024 10:00
to 17.02.2024 10:00
to 17.02.2024 10:00
3
Auction
with
19.02.2024 14:00
to 19.02.2024 14:41
to 19.02.2024 14:41
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 430 615 MDL
Period of clarifications:
5 Feb 2024, 10:03 - 12 Feb 2024, 10:00
Submission of proposals:
12 Feb 2024, 10:00 - 17 Feb 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de reparatie a drumului pe str. 31 august s.Slobozia Mare, r. Cahul
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5320 MD, MOLDOVA, Cahul, s.Slobozia Mare, s. Slobozia Mare
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Feb 2024, 10:03
Date modified
8 Feb 2024, 9:44
Achizitii.md ID
21165774
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de reparatie a drumului pe str. 31 august s.Slobozia Mare, r. Cahul
Budget: 1430615.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt reparatie drum str. 31 august.pdf
anunt reparatie drum str. 31 august.pdf
Bidding Documents
Anunt
5.02.24 10:03
formular 1 desfasurat slobozia mare 31 august.docx
Bidding Documents
Formular 1 desfasurat
8.02.24 09:44
caiet de sarcini (2).docx
Documents history
-
caiet de sarcini (2).docx
ID: 412735e2-2683-440f-89da-062ac74a9279
Bidding Documents
-
caiet de sarcini (2).docx
ID: 412735e2-2683-440f-89da-062ac74a9279
Bidding Documents
Bidding Documents
Caiet desarcini
8.02.24 09:44
Date:
5 Feb 2024, 11:32
Question's name:
Tip beton
Question:
Bună ziua, în caiet de sarcini ați indicat beton C22.5 M300, probabil ați avut în vedere Beton C18/22 sau C20/25?
Answer (5 Feb 2024, 13:44):
Buna ziua, marca beton corect este C20/25.
Date:
5 Feb 2024, 13:00
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Incarcati f5 desfasurata la p.12 si 13 sa vedem ce rsurse si ce norme ati calculat ca dupa descriere nu intelegem.Multumim frmos
Answer (5 Feb 2024, 13:50):
p.12 : Nota – în calcul se va folosi norma adoptată pentru tral, a bazei normative DI70=0.14 ut-h (reiese din suma a T150=0.07 ut-h și RUM8=0.07 ut-h)
p.13 : Nota - în calcul se va folosi norma adoptată pentru tral, a bazei normative D170=0.14 ut-h (reiese din suma a T150=0.07 ut-h și RUM8=0.07 ut-h)
Date:
5 Feb 2024, 14:50
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Atasati formularul 1 desfasurat cu norme si resurse!
Multumesc!
Answer (5 Feb 2024, 15:13):
Formularul 1 este caietul de sarcini in care este indicat unitatea de masura si volum si este atasat la documentele achizitiei.
Date:
6 Feb 2024, 11:03
Question's name:
Cantitati
Question:
Plasa sudata 100*100*4mm are o greutate de 1,98 kg/m2, respectiv in caietul de sarcini avem 1350 kg/1,98 = 682 mp, de aici apare intrebarea, plasa sudata v-a fi amplasata pe toata suprafata betonata sau partial?
Answer (6 Feb 2024, 13:23):
Plasa va fi amplasata partial.
Date:
6 Feb 2024, 14:42
Question's name:
Caiet sarcini
Question:
REITEREZ: Atasati formularul 1 desfasurat cu norme si resurse! Multumesc!
Answer (8 Feb 2024, 09:39):
Buna ziua, am atasat formularul 1 desfasurat la documente achizitiei, ne cerem scuze sa produs o eroare tehnica la pozitia 10 din caietul de sarcini, corect plasa sudata este 200/200/4 mm cu coeficientul 1,02, respectiv 1350kg*1,02=1377 mp. Plasa sudata va fi amplasata pe toata suprafata betonata.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK