1
Enquiry period
with 30.01.2024 10:49
to 06.02.2024 11:00
2
Bidding period
with 06.02.2024 11:00
to 12.02.2024 08:00
3
Auction
with 13.02.2024 10:00
to 13.02.2024 14:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 371 527 MDL
Period of clarifications: 30 Jan 2024, 10:49 - 6 Feb 2024, 11:00
Submission of proposals: 6 Feb 2024, 11:00 - 12 Feb 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale de construcţie
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga-Mîță
Contact phone
022504833
Purchase data
Date created
30 Jan 2024, 10:49
Date modified
30 Jan 2024, 13:40
Achizitii.md ID
21161872
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul nr.2 Adeziv PVA
Budget: 1050.0 MDL
Active
Lotul nr.3 Grund p/u amorsare
Budget: 4000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lotul nr.6 Banda mascare
Budget: 6000.0 MDL
Active
Lotul nr.7 Folie polietilena
Budget: 4860.0 MDL
Active
Lotul nr.8 Chit p/u rosturi
Budget: 3900.0 MDL
Active
Lotul nr.9 Tablă zincată
Budget: 1500.0 MDL
Active
Lotul nr.10 Materie abrazivă
Budget: 1440.0 MDL
Active
Lotul nr.13 Fâșii PAL laminat
Budget: 16000.0 MDL
Active
Lotul nr.14 Vopsele alchidice
Budget: 24675.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
30.01.24 10:49
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
30.01.24 10:49
anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf
30.01.24 10:49
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
30.01.24 10:49
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
30.01.24 10:49
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
30.01.24 10:49
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
30.01.24 10:49
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
30.01.24 10:49
Date:
30 Jan 2024, 13:40
Question's name:
Caiet de sarcina
Question:
Buna ziua, stimată autoritate contractanta solicitam sa ne clarificați dacă, materialele solicitate de Dvs in caietul de sarcină, trebuie să respecte legile și reglementările tehnice actuale ? Sau ofertele cu prețul cel mai scăzut vor avea prioritate la decizia grupului de lucru in pofida ne corespunderii cu legislația actuală ?
Answer (30 Jan 2024, 17:38):
Stimate operator economic, conform documentatiei de atribuire publicata, criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului este prețul cel mai scăzut (pct. 24 din Anuntul de participare), iar operatorii economici vor depune ofertele in stricta corespundere cu cerintele de calificare, indicate in pct. 17 din Anuntul de participare. Totodata, va informam ca specificatiile tehnice detaliate sunt indicate atat in Anuntul de participare, precum si in Anexele la Documentatia standard. Pentru evaluarea ofertelor va fi aplicat principiul tratamentului egal, conform legislatiei in vigoare, cu luarea in considerare a criteriului de atribuire. Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele.
Date:
31 Jan 2024, 11:56
Question's name:
Caiet de sarcina
Question:
Buna ziua, solicităm să ne clarificați daca lotul 4 trebuie sa respecte reglementările tehnice actualizate așa cum prevede Articolul 72. Principiile de atribuire a contractului de achiziţii publice Contractul de achiziţii publice se atribuie în temeiul următoarelor principii: a) respectarea legii, ordinii de drept, bunelor moravuri şi eticii profesionale;c) asigurarea protecţiei mediului şi susţinerea programelor sociale în procesul executării contractului. ?
Answer (6 Feb 2024, 10:17):
In procesul de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de achizie publica (inclusiv, procedura respectiva cu toate loturile, nu doar lotul nr. 4), autoritatea contractanta respecta prevederile legislatiei in vigoare, raportate la cerintele solicitate in documentatia de atribuire.
Lotul nr.4 Vopsea acrilică și coloranți
Date:
6 Feb 2024, 09:58
Question's name:
livrarea
Question:
Marfa va fi livrata in totalitate integral ???
Answer (6 Feb 2024, 10:21):
Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele. Astfel, conform pct. 13 din Anuntul de participare, termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați sunt: bunurile vor fi livrate în termen de 10 (zece) zile din data semnării contractului de achiziții publice. Locul livrării bunurilor: Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău.
Lotul nr.4 Vopsea acrilică și coloranți
Date:
6 Feb 2024, 09:58
Question's name:
livrarea
Question:
Marfa va fi livrata in totalitate integral ???
Answer (6 Feb 2024, 10:22):
Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele (!!!). Astfel, conform pct. 13 din Anuntul de participare, termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați sunt: bunurile vor fi livrate în termen de 10 (zece) zile din data semnării contractului de achiziții publice. Locul livrării bunurilor: Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.