1
Enquiry period
with 26.01.2024 20:55
to 07.02.2024 13:22
2
Bidding period
with 07.02.2024 13:22
to 15.02.2024 03:22
3
Auction
with 16.02.2024 14:00
to 16.02.2024 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 26 Jan 2024, 20:55 - 7 Feb 2024, 13:22
Submission of proposals: 7 Feb 2024, 13:22 - 15 Feb 2024, 3:22

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea servicii/lucrări de mentenanță a sistemului video în zonele de agrement reabilitate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
The contact person
Full name
Botnaru Inga
Contact phone
022274483
E-mail
Purchase data
Date created
26 Jan 2024, 20:55
Date modified
29 Jan 2024, 9:33
Achizitii.md ID
21160698
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
-DUAE
26.01.24 20:55
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-declarație
26.01.24 20:55
documentația standard 2024.semnat.pdf documentația standard 2024.semnat.pdf
Bidding Documents
-documentația standard
26.01.24 20:55
Date:
29 Jan 2024, 09:33
Question's name:
Lista subcontractantilor
Question:
Buna ziua daca intreprinderea nu are sucontractanti si este in putere sa execute conditiile contractului, atunci mai este oligatoriu documentul lista subcontractanti?
Answer (30 Jan 2024, 19:13):
Buna ziua, toate documentele cu statut OBLIGATORI se prezintă și respectiv se indică informația necesară, în caz că nu dispuneți de subcontractant, asociat etc. - indicați că nu dispuneți
Date:
29 Jan 2024, 15:49
Question's name:
VSaaS
Question:
Buna ziua, Pretura Centru are in posesie si utlizare NVR-uri suficiente pentru functionarea sistemului in totalmente, puteti va rog argumenta necesitatea punctului 10. Stocarea secvențelor video și crearea structurii necesare pentru cloud. La fel structura cloud prevede transmiterea datelor si pastrarea acestora pe servere separate, este o oare care specificatie daca aceste date pot fi stocate doar la nivel local ( Rep. Moldova) sau si in exterior? In ambele cazuri apare intrebarea cine duce raspunderea de pastrarea si prelucrarea datelor personale.
Answer (31 Jan 2024, 10:34):
Buna ziua, punctul 10 prevede cerințe tehnice pentru prestarea serviciilor de o platformă centralizată situată local (în Republica Moldova), cu posibilitatea de înregistrare și afișarea conținutului video în regim live sau playback prin intermediul paginilor web sau aplicațiilor mobile, pentru a permite vizualizarea fluxurilor camerelor de la diverse dispozitive, precum PC-uri, notebook-uri, telefoane mobile etc., cu acces prin intermediul autentificării (login și parolă) pentru a limita accesul la persoanele necesare pentru vizualizarea conținutului video din diferite locații fizice. De asemenea, apare cerința ca administrarea și mentenanța fluxurilor și a conținutului înregistrărilor camerelor să fie efectuate de prestatorul de servicii, și anume, adăugarea camerelor în platformă, setarea timpului de înregistrare per obiect (de exemplu, 10, 14, 31 zile calendaristice), crearea sau ștergerea utilizatorilor din platformă, sau la nevoie, oferirea accesului la anumite zone aprobate.
Date:
29 Jan 2024, 16:10
Question's name:
Buna ziua
Question:
crearea structurii necesare pentru cloud, spuneti va rog care sunt parametrii cantitativi tehnici aici? cine e in castig: operatorul care creaza o infrastructura utilizand 20 de elemente tehnice si va permite extinderea sistemului x5-x10 dar ca oferta este mai scump, sau altul care vine cu solutie fixa pentru ce aveti nevoie si cu elemente tehnice care abia sa acopere cerintele tehnice si are oferta mai ieftina?
Answer (31 Jan 2024, 10:34):
Buna ziua, este necesar ca platforma cloud să dispună de abilități pentru furnizarea conținutului video prin intermediul paginilor web sau aplicațiilor mobile, cu accesul căruia trebuie să fie securizat prin autentificare, conform numărului indicat în anunț (124 de unități), și cu posibilitatea de a mări numărul camerelor în caz de necesitate pe parcursul utilizării serviciului.
Date:
1 Feb 2024, 18:28
Question's name:
Modificari
Question:
Buna ziua, care este cauza majorarii duble a licitatie fata de anul trecut daca cantitatile au ramas aceleasi si caietul de sarcini nu s-a modificat? Ati avut consultatii cu piata din care ati reiesit ca punctul 10 adaugat ar urma sa dubleze costurile sistemului? Care sunt beneficiile organizatiei si a cetatenilor din acest adaos esential daca fizic ( partea de hardware) nu se modifica?
Answer (2 Feb 2024, 11:14):
Termenul de execuție era mai mic.
Date:
3 Feb 2024, 08:39
Question's name:
Energie electrica
Question:
Buna ziua, avem o intrebare la punctul 4. Ati specificat ca executorul urmeaza sa verifice conexiunile electrice, este vreo persoana de contact din partea beneficiarului care stie amplasarea tuturor echipamentelor si mai ales conexiunilor electrice la obiect? este nevoie pentru a sti starea lor inainte de a participa la licitatie! Daca intelegem corect asigurarea cu sursa electrica la obiecte este din contul beneficiarului, executorul urmeaza doar sa mentina functionalitatea?
Answer (5 Feb 2024, 08:58):
asigurarea cu sursa electrica la obiecte este din contul beneficiarului, executorul urmeaza doar sa mentina functionalitatea
Date:
3 Feb 2024, 17:12
Question's name:
server, DVR
Question:
- Cum transferă Pretura Centru accesul la serviciile DVR? - Cum oferă Pretura Centru acces fizic și logic la echipamentele serverului, dulapurile electrice și de comunicații? - Vă rugăm să formulați ce caracteristici ar trebui să fie în cloud? - Vă rugăm să formulați ce acces ar trebui să fie prin aplicația Mobile? - Puteți furniza specificațiile tehnice ale DVR-ului? - Puteți furniza numele complet și caracteristicile echipamentului specificat în p.8 anexa nr 22
Answer (5 Feb 2024, 13:22):
Pentru a organiza un serviciu cloud eficient, toate serverele necesare trebuie să fie furnizate și plasate fizic la prestatorul de servicii. În ceea ce privește partea DVR a serviciului, este esențial ca acesta să aibă capacitatea de a înregistra de pe 124 de camere video, cu o perioadă maximă de stocare de o lună. Având în vedere că setările video ale camerelor ca de exemplu cu rezoluția de 1920x1080, înregistrările pot atinge aproximativ 40 de gigabyte pe zi pentru fiecare cameră. Acest lucru duce la o cerință zilnică totală de aproximativ 5 terabyte (40 GB x 124 camere). Pe o perioadă de 30 de zile, acest lucru se traduce într-un necesar de spațiu de stocare de aproximativ 150 de terabyte. Astfel, pentru a îndeplini cerințele specificate în anunțul de participare, este necesar un spațiu minim de stocare de 150 de terabyte.
Date:
5 Feb 2024, 16:34
Question's name:
Raspunsuri cu continut minim
Question:
Buna ziua, imi pare rau sa revin la intrebarea pusa anterior, dar repet "este vreo persoana de contact din partea beneficiarului care stie amplasarea tuturor echipamentelor si mai ales conexiunilor electrice la obiect?" Ne mai vorbind despre raspunsul la ultima intrebare a colegilor privind specificatiile conform anexelor...
Answer (6 Feb 2024, 16:54):
Da este o persoana responsabilă. Vă adresați la Pretura sectorului Centru pentru datele de contact.
Date:
7 Feb 2024, 10:55
Question's name:
Metoda de plata
Question:
Buna ziua, achizitia este planificata pentru anul bugetar 2024, cum va avea loc achitarea serviciilor? In baza facturilor emise lunar, repartizat pentru cate luni? luand in calcul ca castigatorul poate fi desemnat abia in martie bugetul ramane a fi 500.000 fara tva sau se va recalcula pentru mai putine luni?
Answer (7 Feb 2024, 13:18):
Achitarea serviciilor va fi efectuată în termen de 60 de zile în baza actelor confirmative de executare a lucrărilor
Date:
7 Feb 2024, 12:18
Question's name:
Procedura nevalida
Question:
Buna ziua, putine sanse sa consideram coincidenta licitatia similara publicata astazi de Pretura Sectorului Rascani unde sunt aceleasi specificatii tehnice si cerinta obligatorie accesul la Mycloudcamera.md care la simpla accesare ne transmite catre rti.md verificati va rog legea privind organizarea achizitiilor publice si vedeti ca incalcati toate normele legale privind conditii egale pentru toti agentii economici. Rugam insistent procedura sa fie anulata si creat un caiet de sarcini unde pot participa in aceleasi conditii toti agentii economici.
Answer (7 Feb 2024, 13:17):
Procedura dată a fost anunțată înainte de inițierea procedurii Preturii sectorului Rîșcani
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.