1
Enquiry period
with 24.01.2024 09:34
to 26.01.2024 17:00
2
Bidding period
with 26.01.2024 17:00
to 31.01.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 26 666,66 MDL
Period of clarifications: 24 Jan 2024, 9:34 - 26 Jan 2024, 17:00
Submission of proposals: 26 Jan 2024, 17:00 - 31 Jan 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de încărcare și regenerare a cartușelor pentru imprimante conform necesităților Direcției regionale „Centru” a IGC pentru anul 2024

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina 102
Web site
---
The contact person
Full name
Vascu Didina
Contact phone
68870458
Purchase data
Date created
24 Jan 2024, 9:34
Date modified
24 Jan 2024, 9:38
Achizitii.md ID
21158339
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
24.01.24 09:34
anexe.docx
Bidding Documents
-
24.01.24 09:34
declarație.doc
Bidding Documents
-
24.01.24 09:34
specificații tehnice și de preț.docx
Bidding Documents
-
24.01.24 09:38
specificații tehnice și de preț.docx
Bidding Documents
-
24.01.24 09:38
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.