1
Enquiry period
with 23.01.2024 16:16
to 03.02.2024 13:20
2
Bidding period
with 03.02.2024 13:20
to 15.02.2024 13:20
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 911 187 MDL
Period of clarifications: 23 Jan 2024, 16:16 - 3 Feb 2024, 13:20
Submission of proposals: 3 Feb 2024, 13:20 - 15 Feb 2024, 13:20

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de salubrizare/amenajare a teritoriului or. Sîngera, s. Revaca, s. Dobrogea pentru anul 2024, Servicii de colectare si transportare a deseurilor menajere de la institutiile publice din subordinea APL, anul 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
The contact person
Full name
Popa Valeriu
Contact phone
022 41-30-41
Purchase data
Date created
23 Jan 2024, 16:16
Date modified
1 Feb 2024, 13:20
Achizitii.md ID
21158190
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
23.01.24 16:16
duae servicii salubrizare 2024.doc
Bidding Documents
DUAE
23.01.24 16:16
anunt salubrizare amenajare.pdf anunt salubrizare amenajare.pdf
Bidding Documents
ANUNT
1.02.24 13:20
ds salubrizare2024.docx
Bidding Documents
DS
1.02.24 13:20
Servicii de salubrizare/amenajare a teritoriului or. Sîngera, s. Revaca, s. Dobrogea pentru anul 2024, Servicii de colectare si transportare a deseurilor menajere de la institutiile publice din subordinea APL, anul 2024
Date:
30 Jan 2024, 11:46
Question's name:
Atribuire pe loturi/ Autorizație de mediu/Sortarea deșeurilor
Question:
Bună ziua, solicităm respectuos să recurgeți la atribuirea pe loturi a contractelor pentru salubrizare/amenajarea teritoriului. Reieșind din specificul serviciilor care urmează a fi prestate, acestea 2 servicii sunt distincte și necesită a fi contractate separat. Or, există companii specializate pe servicii de gestionare a deșeurilor și nu prestează servicii de amenajare, și invers. În cazul în care nu se atribuie pe loturi, se limitează numărul de ofertanți și astfel nu va fi asigurată cel mai scăzut preț. Conform art. 39 al Legii privind achizițiile publice, Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. (3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. Totodată, atragem atenția Dvs asupra faptulu că conform prevederilor Legii 209/2016 privind deșeurile, operatorii care prestează servicii de gestionare a deșeurilor, au obligația de a asigura sortarea și valorificarea ulterioară a deșeurilor reciclabile colectate, și are dreptul de a înhuma (depozita) doar deșeurile care nu pot fi reciclare. În acest context, solicităm respectuos să modificați documentația licitației și să includeți obligația de deținere de către ofertant a autorizației de mediu pentru colectare/transportarea deșeurilor precum și deținerea autorizației de sortare a deșeurilor, or, prezentarea unei contract de prestări servicii de sortare cu un operator autorizat. În cazul în care nu vor fi luate în considerare solicitările noastre, ne rezervăm dreptul de a contesta rezultatele prin intermediul Agenţiei Naţionale pentru Soluţionarea Contestaţiilor.
Answer (2 Feb 2024, 08:37):
Conform pct.16 (9) din anunțul de participare, AC a solicitat ca cerință obligatorie deținerea autorizației de mediu (act care atesta dreptul de a presta servicii). Procedura nu este divizată pe loturi pentru a evita situații de neînțelegere între agentii economici privind prezentarea tehnicii (masinilor) în teren ( avînd în vedere că termenul/condițiile de prestare a serviciilor este timp de 24 ore de la solicitare).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.