1
Enquiry period
with 22.01.2024 14:08
to 02.02.2024 10:47
2
Bidding period
with 02.02.2024 10:47
to 08.02.2024 10:47
3
Auction
with 09.02.2024 14:00
to 09.02.2024 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 365 000 MDL
Period of clarifications: 22 Jan 2024, 14:08 - 2 Feb 2024, 10:47
Submission of proposals: 2 Feb 2024, 10:47 - 8 Feb 2024, 10:47

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Videoscopuri

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
22 Jan 2024, 14:08
Date modified
31 Jan 2024, 10:47
Achizitii.md ID
21157292
CPV
32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Videoscopuri
Budget: 365000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie.signed.pdf
22.01.24 14:08
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
22.01.24 14:08
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
22.01.24 14:08
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.docx
22.01.24 14:08
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
22.01.24 14:08
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.signed.pdf
22.01.24 14:08
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie.doc
22.01.24 14:08
anunt de participare modificata.signed.pdf anunt de participare modificata.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
anexe la documentatia standard modificata.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard modificata.docx
31.01.24 10:47
anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
Date:
26 Jan 2024, 17:42
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că echipamentele solicitate nu sunt mărfuri de stoc, ci sunt importate din afara țării, încadrarea în termenul de livrare de 20 zile lucrătoare devine imposibilă. Având în vedere cele menționate, solicităm respectuos să fie mărit termenul de livrare, cu indicarea termenului de de 45 zile lucrătoare.
Answer (31 Jan 2024, 10:45):
Documentația de atribuire a fost modificată
Date:
31 Jan 2024, 17:21
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că echipamentele solicitate nu sunt mărfuri de stoc, ci sunt importate din afara țării, încadrarea în termenul de livrare de 45 zile lucrătoare devine imposibilă. Având în vedere cele menționate, solicităm respectuos să fie mărit termenul de livrare, cu indicarea termenului de de 90 zile lucrătoare.
Answer (31 Jan 2024, 17:34):
Stimate operator economic, cu referire la prima clarificare adresata la 26.01.2024, autoritatea contractanta - dand dovada de multa diligenta - a aplicat prevederile art. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, principiul asigurării concurenței și al tratamentului egal în privința ofertanților, cu extinderea termenului de livrare a bunurilor. Respectiv, solicitarea Dvs cu acelasi text scris la indigo, dar cu indicarea unui termen de 90 de zile, nu poate fi calificata drept una de bunavointa. Astfel, va rugam - in cazul in care intentionati sa deveniti un potential ofertant - sa elaborati oferta in stricta conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire modificata.
Date:
31 Jan 2024, 17:58
Question's name:
Răspuns (31 ian 2024, 17:34):
Question:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că importul marfurilor din China in urmatoarele 2 luni este imposibila deoarece ei sarbatoresc Anul Nou 2 luni (februarie si martie) va fi imposibil sa importam acest produs in termenul solicitat. Solicitam respectuos sa dati dovada de multa diligenta si in cazul nostru si sa aplicati prevederile art. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, principiul asigurării concurenței și al tratamentului egal în privința ofertanților, cu extinderea termenului de livrare a bunurilor. In caz contrar, modificati cerintele cum a fost publicate initial cu termenul de livrare.
Answer (2 Feb 2024, 10:29):
Operatorii economici, potentiali ofertanti, vor elabora oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, solicitate in documentatia de atribuire publicata, iar termenul de livrare a bunurilor ramane a fi de 45 de zile (indiferent de sarbatorile internationale si perioadele de manifestare a acestora).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.