1
Enquiry period
with 22.01.2024 10:38
to 24.01.2024 09:30
2
Bidding period
with 24.01.2024 09:30
to 29.01.2024 10:00
3
Auction
30.01.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 299 600 MDL
Period of clarifications: 22 Jan 2024, 10:38 - 24 Jan 2024, 9:30
Submission of proposals: 24 Jan 2024, 9:30 - 29 Jan 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

servicii de întreținere a străzilor pe timpul de iarnă din s. Costești, rl Ialoveni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
The contact person
Full name
Perevoznic Diana
Contact phone
026853277
Purchase data
Date created
22 Jan 2024, 10:38
Date modified
22 Jan 2024, 21:26
Achizitii.md ID
21157085
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt.docx
Bidding Documents
ANUNT
22.01.24 10:38
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Bidding Documents
ANUNT
22.01.24 10:38
servicii de întreținere a străzilor pe timpul de iarnă din s. Costești, rl Ialoveni
Date:
22 Jan 2024, 21:26
Question's name:
Perioada contractului
Question:
Dacă termenul de valabilitate a contractului e 31 decembrie 2024, de ce nu includeți și decembrie în perioada de execuție?
Answer (23 Jan 2024, 08:40):
În cazul cînd rămîne sold pe contract, evident că este folosit și în alte luni ale anului la necesitățile instituției.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.