1
Enquiry period
with 18.01.2024 13:12
to 22.01.2024 16:00
2
Bidding period
with 22.01.2024 16:00
to 26.01.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 500 000 MDL
Period of clarifications: 18 Jan 2024, 13:12 - 22 Jan 2024, 16:00
Submission of proposals: 22 Jan 2024, 16:00 - 26 Jan 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Articole de papetărie

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Bulmag
Contact phone
022256797, 067748246, 060711110
Purchase data
Date created
18 Jan 2024, 13:12
Date modified
22 Jan 2024, 14:58
Achizitii.md ID
21155591
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documente standard.docx
Bidding Documents
-
18.01.24 13:12
ap 8.pdf ap 8.pdf
Bidding Documents
-
18.01.24 13:12
Date:
22 Jan 2024, 14:58
Question's name:
Hirtie xerox intr-un lot separat
Question:
Bună ziua, Vă rog să luați în considerare posibilitatea de a uni hârtia de copiator în format A3 și A4 într-un lot separat.
Answer (22 Jan 2024, 15:08):
Potrivit pct. 9 din anunțul de participare: Operatorul economic poate depune oferta pentru: 1 poziție; 2 poziții; mai multe poziții; toate pozițiile, iar potrivit pct. 19 din același anunț: Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: prețul cel mai scăzut pe poziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.