1
Enquiry period
with 16.01.2024 17:17
to 19.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 19.01.2024 10:00
to 23.01.2024 10:00
3
Auction
with 24.01.2024 14:00
to 24.01.2024 14:28
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 187 500 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2024, 17:17 - 19 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 19 Jan 2024, 10:00 - 23 Jan 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de locațiune sală și de asigurare a pauzelor de masă și de cafea în cadrul evenimentelor de dezvoltare a personalului;
Servicii de asigurare a pauzelor de masă și de cafea în cadrul evenimentelor de dezvoltare a personalului.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Bolboșenco
Contact phone
022822178
Purchase data
Date created
16 Jan 2024, 17:17
Date modified
17 Jan 2024, 8:51
Achizitii.md ID
21154085
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare vm_servicii organizare evenim_personal 2024.docx
Bidding Documents
-
17.01.24 08:51
Servicii de locațiune sală și de asigurare a pauzelor de masă și de cafea în cadrul evenimentelor de dezvoltare a personalului
Date:
17 Jan 2024, 08:37
Question's name:
Anunț de participare
Question:
Anunțul de participare este draftul intern de lucru. Publicați, vă rog, varianta finală a anunțului de participare.
Answer (17 Jan 2024, 08:55):
Mulțumesc pentru mesaj. Anunțul de participare varianta finală a fost substituit.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.