1
Enquiry period
with 15.01.2024 10:19
to 18.01.2024 14:25
2
Bidding period
with 18.01.2024 14:25
to 21.01.2024 16:26
3
Auction
with 22.01.2024 13:18
to 22.01.2024 13:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 35 121 MDL
Period of clarifications: 15 Jan 2024, 10:19 - 18 Jan 2024, 14:25
Submission of proposals: 18 Jan 2024, 14:25 - 21 Jan 2024, 16:26
Auction start date: 22 Jan 2024, 13:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: HOTĂRÂREA GUVERNULUI Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
15 Jan 2024, 10:10
Date modified
15 Jan 2024, 14:54
Estimated value (without VAT)
35 121 MDL
The minimum downward of the price
351,21 MDL
Achizitii.md ID
21150447
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
22 Jan 2024 10:12 - 30 Dec 2024 10:16
List of positions
1)
Title
Articole de hârtie CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1280.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anunt 12.pdf anunt 12.pdf
Bidding Documents
-
15.01.24 10:19
anexa nr. 1 specificatia tehnica.docx
Bidding Documents
-
15.01.24 14:49
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
15.01.24 14:54
specificatii de pret anexa nr. 23 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Bidding Documents
-
15.01.24 14:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 22 910,08 MDL
Status: Winner
Reason: Bună Ziua! Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024 privind achiziționarea rechizitelor de birou, conducându-se de prevederile art. 41 și art. 45 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Accesorii de birou, oferta operatorului economic „Casa Moroșan” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 355 000,00 lei (suma totală cu TVA – 426 000,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Articole de hârtie, oferta operatorului economic „Rădop-OPT” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 22 910,08 lei (suma totală cu TVA – 27 492,10 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 3 - Calculatoare și accesorii, oferta operatorului economic „Birovits” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 26 176,00 lei (suma totală cu TVA – 31 411,20 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 4. A desemna câștigătoare pentru Lotul 4 - Mape, oferta operatorului economic „Birovits” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA 44 660,00 lei (suma totală cu TVA – 53 592,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 5. A desemna câștigătoare pentru Lotul 5 - Organizare, oferta operatorului economic „Casa Moroșan” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 2 799,88 lei (suma totală cu TVA – 3 359,84 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Casa Morosan

Normalized price: 23 248,79 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 23 599 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications