1
Enquiry period
with 12.01.2024 14:57
to 16.01.2024 08:30
2
Bidding period
with 16.01.2024 08:30
to 19.01.2024 08:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2024, 14:57 - 16 Jan 2024, 8:30
Submission of proposals: 16 Jan 2024, 8:30 - 19 Jan 2024, 8:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
The contact person
Full name
Gabriela Lisenco
Contact phone
022 572 213
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 14:53
Date modified
12 Jan 2024, 14:57
Estimated value (without VAT)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21148034
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Contract period
22 Jan 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024 CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare audit.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 14:57
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Divers Audit

Normalized price: 50 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Societatea de Audit Primaudit Company

Normalized price: 57 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

“First Audit International” SRL

Normalized price: 59 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications