Public procurement
21148034
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
1
Enquiry period
with 12.01.2024 14:57
to 16.01.2024 08:30
to 16.01.2024 08:30
2
Bidding period
with 16.01.2024 08:30
to 19.01.2024 08:30
to 19.01.2024 08:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
60 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jan 2024, 14:57 - 16 Jan 2024, 8:30
Submission of proposals:
16 Jan 2024, 8:30 - 19 Jan 2024, 8:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 14:53
Date modified
12 Jan 2024, 14:57
Estimated value (without VAT)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21148034
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Contract period
22 Jan 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Divers Audit
Normalized price:
50 000 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
30.01.24 14:28
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:16
Opening date:
19.01.24 08:30
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
ID: 30198d63-31c7-463c-a82b-82e404ef972d
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:16
Opening date:
19.01.24 08:30
extras din registrul cspa.pdf
extras din registrul cspa.pdf
ID: 8b44d89a-3057-4bf1-bc56-edd32837bc95
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
certificat de inregistrare.pdf
certificat de inregistrare.pdf
ID: de5898b9-ca2b-4423-9c7f-deba495114ba
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
ID: f822b986-6d9d-477d-b04b-0120a994211b
Eligibility documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 08:30
Financial proposal
Date of download:
18.01.24 18:18
Opening date:
19.01.24 13:57
Qualification documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 13:57
Financial proposal
Date of download:
18.01.24 18:18
Opening date:
19.01.24 13:57
certificat ag gorea natalia.pdf
certificat ag gorea natalia.pdf
ID: 5facf4fe-67ea-48fc-9dbd-c48c32c7ca29
Qualification documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 13:57
certificat ag smochina liliana.pdf
certificat ag smochina liliana.pdf
ID: a25de669-525d-4e6b-9b70-b9511b718024
Qualification documents
Date of download:
18.01.24 18:17
Opening date:
19.01.24 13:57
2
Participant(s) name(s):
Societatea de Audit Primaudit Company
Normalized price:
57 000 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 04ee57b4-df18-440a-b02c-994630d0e51f
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
ID: 06647ed7-4339-48d7-aa70-8c29ef9d01b3
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
ID: 0953413f-df0b-4bbf-a9ab-2676219deb3a
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 1cc09749-dc11-4b38-9ce6-dc217cbbdd3f
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
ID: 23720dda-1325-4a1e-967d-49d9e69840ff
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
ID: 3280c1da-55da-4dd1-bd39-750f6605af00
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
ID: 46f29afc-4579-45eb-9363-4e657611fe8f
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
ID: 4a89e1d4-226c-461d-8b06-45f6a911a567
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
ID: 53eee330-2ea8-4ad5-990c-be1ce45b5266
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
11.recomandare is dei.semnat.pdf
11.recomandare is dei.semnat.pdf
ID: 6519e628-f05f-4d60-9ac1-dc03cad881f8
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
ID: 6a389f64-c33a-47f7-b11e-7121f613ec70
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
ID: 6fb8be08-6a7f-49a5-92a4-ddfcfbbd6514
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
ID: 757354dc-cec1-4238-b05a-37e8f529eb08
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
11.recomandare crepor.semnat.pdf
11.recomandare crepor.semnat.pdf
ID: 79c68e5b-fee6-42ce-bc30-68c436285f00
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 8d195fdf-ed7f-436d-9577-d04e13a7b22f
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
9.declaratie integritate.semnat.pdf
9.declaratie integritate.semnat.pdf
ID: 9ddd047c-0717-4873-b032-88f0cc932e0b
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:04
Opening date:
19.01.24 08:30
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
ID: ab969826-049a-4bc9-962c-1df459c7bf37
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
5.declaratie livrari.semnat.pdf
5.declaratie livrari.semnat.pdf
ID: d494e8da-321c-4be1-8d73-c15c02337266
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
ID: da598b2f-d69d-4ca7-9187-e82dc6898819
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
ID: dff5bdbb-8820-42cc-ad85-3e29a5cfb424
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
19.01.24 08:30
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
ID: e020cf9a-38a8-4656-a43d-5bcc95ba4203
Documents of submission
Date of download:
18.01.24 10:05
Opening date:
19.01.24 08:30
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
ID: d67875c3-c173-4ffe-9930-ccb8ad8d0865
Financial proposal
Date of download:
18.01.24 10:03
Opening date:
30.01.24 14:28
3
Participant(s) name(s):
“First Audit International” SRL
Normalized price:
59 000 MDL
Status:
Awaiting
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK