1
Enquiry period
with 12.01.2024 14:06
to 15.01.2024 14:00
2
Bidding period
with 15.01.2024 14:00
to 18.01.2024 14:30
3
Auction
with 19.01.2024 14:00
to 19.01.2024 14:32
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 55 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2024, 14:06 - 15 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals: 15 Jan 2024, 14:00 - 18 Jan 2024, 14:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Articole de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Al. Bernardazzi 3
Web site
---
The contact person
Full name
Viorel Burduja
Contact phone
022275377
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 14:06
Date modified
15 Jan 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21147723
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Articole de birou
Budget: 22500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
15 Jan 2024, 09:00
Question's name:
poz. 1.20
Question:
Buna ziua. la pozitia este descrierea "cu luci", ce aveti in vedere?
Answer (15 Jan 2024, 09:19):
Bună ziua, la poziția dată noi solicităm acuarele simple cu culori strălucitoare.
Date:
15 Jan 2024, 09:59
Question's name:
Livrarea
Question:
la comanda beneficiarului pe parcursun anului? sau toata cantitatea o data?
Answer (15 Jan 2024, 11:15):
Bună ziua, toată cantitatea de bunuri se va livra la comanda autorității contractante în termen de 7 zile
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.