1
Enquiry period
with 12.01.2024 10:46
to 21.01.2024 11:00
2
Bidding period
with 21.01.2024 11:00
to 24.01.2024 17:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 680 MDL
Period of clarifications: 12 Jan 2024, 10:46 - 21 Jan 2024, 11:00
Submission of proposals: 21 Jan 2024, 11:00 - 24 Jan 2024, 17:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Instrumentele trebuie să posede rezistență sporită la uzura mecanică;
- Instrumentele trebuie să posede termorezistență la sterilizarea în pupinel până la temperatura 200°C, precum și rezistență la sterilizarea cu vapori până la temperatura 134°C;
- Instrumentele trebuie să posede rezistență la prelucrarea cu soluțiile dezinfectante, utilizate in instituția medicală;
- Suprafața instrumentelor trebuie să fie mată (pentru a nu reflecta lumina în ochii personalului medical);
- Pe fiecare instrument în mod obligatoriu să fie înscrisă cu laser următoarea informație:
- Producătorul sau logo-ul producătorului
- Codul instrumentului
- Țara de origine
- Stainless (oțel inox), fara termen de valabilitate
- Marcajul CE
- Instrumentele trebuie să fie confecționate din oțel inox, având următoarea componență (minimum – maximum):
- C (carbon): 0,30 – 0,45%
- Cr (crom): 15,00 – 18,00%
- Mo (molibden): 0,90 – 1,30%
- Ni (nichel): ≤ 1,00%
- Si (siliciu): ≤ 1,00%
- Mn (mangan): ≤ 1,00%
- P (fosfor): ≤ 0,05%
- Pentru a facilita evaluarea descrierii tehnice a fiecărui instrument propus în parte, la momentul deschiderii licitației obligatoriu se va prezenta originalul catalogului poligrafic al producătorului (prezentarea copiilor xerox sau tipărite la imprimantă nu se acceptă);
- Ofertantul se obligă să accepte schimbul de implante după dimensiuni, la necesitatea instituției, în caz de adjudecare a contractului
- Certificat CE și/sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite
- Certificat ISO 13485 pentru produsele oferite
- Catalogul producătorului pentru produsele oferite - catalog și/sau pliant original sau copie pentru produsele oferite confirmat prin semnătura și ștampila participantului, pe suport hârtie sau în format electronic pe CD (împreună cu fișierul ofertei electronice)
- Instrucțiunea de utilizare tradusă în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) - la livrare
- Instruirea specialiștilor în centre de referință specializate a producătorului și/sau la sediul beneficiarului final pentru produsele care nu au fost folosite anterior, în termen de o lună de la solicitare
- Pentru evaluarea obiectivă a ofertelor, participanții la licitație vor prezenta mostre de fixatoare, utilaj de aplicare și cataloagele producători
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Contact phone
+37322438237;
Purchase data
Date created
12 Jan 2024, 10:37
Date modified
15 Jan 2024, 11:01
Estimated value (without VAT)
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21147257
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
7 Feb 2024 00:00 - 30 Jun 2024 03:00
List of positions
1)
Title
Lot 25 Pensa hemostatica delicata de tip KOCHER cu varfuri drepte cu dinti 1x2, lungimea 160mm (±5mm) CPV: 33140000-3 - Medical consumables
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
tabel_excel_instrum trauma 3 luni.xlsx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46
anunt_de_participare_nou instrum trauma 3 luni.docx
Bidding Documents
-
12.01.24 10:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LifeMed Group SRL

Normalized price: 1 200 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MEDLUX GROUP SRL

Normalized price: 1 600 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Medica Sens

Normalized price: 1 649,60 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 2 103,96 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications