1
Enquiry period
with 09.01.2024 09:23
to 12.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 12.01.2024 10:00
to 15.01.2024 10:00
3
Auction
with 16.01.2024 14:00
to 16.01.2024 14:32
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 33 333,32 MDL
Period of clarifications: 9 Jan 2024, 9:23 - 12 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 12 Jan 2024, 10:00 - 15 Jan 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de traduceri scrise și interpretariat pentru anul 2024
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Liliana Ardeleanu
Contact phone
022828515
Purchase data
Date created
9 Jan 2024, 9:23
Date modified
10 Jan 2024, 11:46
Achizitii.md ID
21142806
CPV
79500000-9 - Servicii de asistenţă în birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.semnat (5).pdf caiet de sarcini.semnat (5).pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini-pdf
9.01.24 09:23
anunt de participare.semnat (23).pdf anunt de participare.semnat (23).pdf
tenderNotice
Anunț de participare-pdf
9.01.24 09:23
documentatie standard.docx
Bidding Documents
DS-word
9.01.24 09:23
Servicii de traducere: Română-Engleză/ Română-Rusă (viceversa)
Date:
10 Jan 2024, 11:46
Question's name:
clarificarea caietului de sarcini
Question:
Buna dimineata Vă rugăm să explicați ce valoare este alocată acestei achiziții publice? Trebuie să oferim traducători în această etapă?
Answer (10 Jan 2024, 12:55):
Bună ziua. Suma alocată este indicată și este de 33333,32lei fără TVA. Serviciile indicate sunt solicitate pe anul de gestiune 2024.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.