1
Enquiry period
with 29.12.2023 19:35
to 18.01.2024 15:00
2
Bidding period
with 18.01.2024 15:00
to 02.02.2024 15:00
3
Auction
with 05.02.2024 14:00
to 05.02.2024 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 833 333,33 MDL
Period of clarifications: 29 Dec 2023, 19:35 - 18 Jan 2024, 15:00
Submission of proposals: 18 Jan 2024, 15:00 - 2 Feb 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
29 Dec 2023, 19:35
Date modified
12 Jan 2024, 14:18
Achizitii.md ID
21138898
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Jan 2024, 14:18
Question's name:
Termenele si conditiile de livrare
Question:
Buna ziua,vă informăm că perioada de colectare a comenzilor va fi pana la 3 săptămâni, iar termenul de livrare va fi pana la 7 zile Vă rugăm respectuos să măriți timpul de livrare de la 5 zile (pct.16. Termenele si conditiile de livrare) la 1 lună
Answer (16 Jan 2024, 17:22):
Bună ziua, Vă informăm că condițiile indicate conform anunțului de participare rămân neschimbate. Termenul de colectare de 3 săptămâni și termenul de livrare de 1 lună propus de dvs. cotravine necesitățillor de aprovizionare constantă cu consumabile pentru aparatele de casă.
Date:
14 Jan 2024, 00:55
Question's name:
Carificare Termenii si conditiile de livrare (cantitatea bunurilor)
Question:
In caietul de sarcini este stipulat termenul si conditiile de livrare a bunurilor: la solicitarea autorității contractante, la adresa mun. Chișinău, str. Piața Gării 3, în decursul a 5 (cinci) zile calendaristice, din data semnării comenzilor, dar luind in cosideratie de modificare a legislatieie fiscale unde vor fi scoase din exploatare unele aparate de casa, care este garantul si probalitatea, ca nu veti achizitiona toata cantitatea indicata la licitatie?
Answer (18 Jan 2024, 13:19):
Bună ziua, conform caietului de sarcini au fost solicitate cantitățile strict necesare pentru buna funcționare a procesului tehnologic. Respectiv, Î.S. ”Poșta Moldovei” este la curent cu modificarea legislației fiscale, de aceea, achiziția bandei pentru aparatele de casă va fi efectuată în baza comenzilor atașate la contract.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.