1
Enquiry period
with 26.12.2023 13:53
to 02.01.2024 10:00
2
Bidding period
with 02.01.2024 10:00
to 05.01.2024 11:00
3
Auction
with 09.01.2024 14:00
to 09.01.2024 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 423 095 MDL
Period of clarifications: 26 Dec 2023, 13:53 - 2 Jan 2024, 10:00
Submission of proposals: 2 Jan 2024, 10:00 - 5 Jan 2024, 11:00
Auction start date: 9 Jan 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Dejun;Prânz;Cină, care urmează să conțină numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
The contact person
Full name
Stratila Valeriu
Contact phone
022526667; 068069933
Purchase data
Date created
26 Dec 2023, 11:35
Date modified
26 Dec 2023, 13:53
Estimated value (without VAT)
423 095 MDL
The minimum downward of the price
42,31 MDL
Achizitii.md ID
21135700
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Contract period
8 Jan 2024 13:39 - 30 Dec 2024 13:39
List of positions
1)
Title
Dejun CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Prînz CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Cină CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 4000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2024 mod.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2024 mod.pdf
Bidding Documents
-Documentaţia reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile contractante și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziţii publice de bunuri și servicii.
26.12.23 13:53
Lot documents
anunt de participare alim 2024.pdf
-Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție;
26.12.23 13:53
duae servicii aliment 2024 mod.pdf
-DUAE este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova.
26.12.23 13:53

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Daramax-Com

Normalized price: 350 000 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare a evaluării ofertelor comerciale înaintate de către Agenți economici, privind achiziționarea Servicii de alimentare pentru străinii plasați în cadrul Centrului de plasament temporar al străinilor al IGM al MAI, Grupul de lucru S-A DECIS: De a stabili învingător S.R.L "DARAMAX-COM"la procedura de achiziții ocds-b3wdp1- MD-1703583445097 privind achiziția, serviciilor de alimentare pentru străinii din cadrul CPTS al IGM al MAI, cu prețul 87,50 lei /porția suma totală fiind 350000,00 mii lei
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Kids Catering SRL

Normalized price: 362 962,96 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications