1
Enquiry period
with 21.12.2023 14:15
to 10.01.2024 14:00
2
Bidding period
with 10.01.2024 14:00
to 25.01.2024 14:00
3
Auction
with 26.01.2024 14:05
to 26.01.2024 14:19
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 3 741 666,66 MDL
Period of clarifications: 21 Dec 2023, 14:15 - 10 Jan 2024, 14:00
Submission of proposals: 10 Jan 2024, 14:00 - 25 Jan 2024, 14:00
Auction start date: 26 Jan 2024, 14:05

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
21 Dec 2023, 14:03
Date modified
21 Dec 2023, 17:53
Estimated value (without VAT)
3 741 666,66 MDL
The minimum downward of the price
37 416,67 MDL
Achizitii.md ID
21134309
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
27 Jan 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Repair, maintenance and associated services of vehicles and related equipment
Quantity: 50.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 1.1 specificatii tehnice si financiare.xlsx
Bidding Documents
-
21.12.23 14:15
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Bidding Documents
-
21.12.23 14:15
anunț de participare nr. 8.docx
Bidding Documents
-
21.12.23 17:53
anunț de participare nr. 8.pdf anunț de participare nr. 8.pdf
Bidding Documents
-
21.12.23 17:53

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Tudomar & CO SRL

Normalized price: 423 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder falls under the exclusion grounds
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VECAUTO SERVICE SRL

Normalized price: 470 000 MDL
Status: Winner
Reason: Bună Ziua! Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1703160200729 din „21” decembrie 2023 privind achiziționarea Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, conducându-se de prevederile art. 68 alin. 1, art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A descalifica operatorul economic S.R.L. „Certicus”, care a depus documentele în cadrul procedurii de achiziție pentru Lotul nr. 8 Orhei, din motiv că nu s-a conformat integral cerințelor înaintate de către Î.S. „Poșta Moldovei” în anunțul de participare și a anula procedura de achiziție pentru lotul respectiv ; 2. A descalifica operatorul economic „Tudomar & Co” S.R.L., care a depus documentele în cadrul procedurii de achiziție pentru Lotul nr.11 Chișinău, din motivul prezentării documentelor false în cadrul procedurii de achiziție, conform prevederilor art. 19 alin. 3 lit.(d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice; 3. A desemna câștigătoare pentru Lotul nr 11 Chișinău, oferta operatorului economic „Vecauto Service” S.R.L., care s-a conformat integral cerințelor înaintate de către Î.S. „Poșta Moldovei” conform anunțului de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1703160200729 din „21” decembrie 2023); 4. A anula procedura de achiziționare a Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, pentru Lotul 1 CP Bălți, 2 Lotul Cahul, Lotul 3 Căușeni, Lotul 4 Comrat, Lotul 5 Edineț, Lotul 6 Florești, Lotul 7 Hîncești, Lotul 8 Orhei, Lotul 9 Rîșcani și Lotul 10 Ungheni, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

T&T MOTOR SERVICE S.R.L.

Normalized price: 946 808,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications