Select the type of procedure
Commercial procurement
21131801
1
Enquiry period
with
15.12.2023 20:18
to 25.12.2023 15:00
to 25.12.2023 15:00
2
Bidding period
with
25.12.2023 15:00
to 28.12.2023 15:00
to 28.12.2023 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 052 504 MDL
Period of clarifications:
15 Dec 2023, 20:18 - 25 Dec 2023, 15:00
Submission of proposals:
25 Dec 2023, 15:00 - 28 Dec 2023, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea Produselor alimentare pentru semestrul I al anului 2024 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Dec 2023, 20:18
Date modified
18 Dec 2023, 18:15
Achizitii.md ID
21131801
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 22 - Suc 100 % din fructe cu mai putin zahar de 5g de zahăr per litru
Budget: 15720.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Bidding Documents
-Documentația Standard
15.12.23 20:18
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_corectat.signed.pdf
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_corectat.signed.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_corectat.signed.pdf
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_corectat.signed.pdf
ID: 37906cfc-06d9-498f-b768-1d18a5f589a9
tenderNotice
-
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (1) (1).signed.pdf
anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0 (1) (1).signed.pdf
ID: 37906cfc-06d9-498f-b768-1d18a5f589a9
tenderNotice
tenderNotice
-Anunț de participare
18.12.23 18:15
Date:
18 Dec 2023, 15:52
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, dindicati termenul de valabilitate a ofertei
Answer (18 Dec 2023, 16:45):
Termenul de valabilitate a ofertei este indicat în Anunțul de participare și în Anexa nr. 8 a Documentației Standard fiind de 60 de zile
Date:
18 Dec 2023, 15:58
Question's name:
Garanția pentru ofertă
Question:
Buna ziua, nu este clar, Garanția pentru ofertă se cere, sau nu ? Punctul 16-Descrierea criteriului/cerinței Nr. 5 Garanția pentru ofertă 2%,iar in Punctul 17-Garanția pentru ofertă după caz-Nu este cazul, care punct e corect?
Answer (18 Dec 2023, 18:40):
Bună ziua, Anunțul de participare a fost redactat. Corect este necesar de prezentat Anexa nr. 9 și Anexa nr. 10 cu privire la Garanția pentru ofertă și Garanția de bună execuție
Date:
18 Dec 2023, 16:31
Question's name:
Lot 4 Fileu de curcan refrigerat
Question:
Buna ziua, comfirmati de care Fileu de curcan solicitati refrigerat sau congelat?
In anuns Lot 4 Fileu de curcan refrigerat, iar in spacificatie tehnica descrierea Fileu de curcan Congelat
Answer (18 Dec 2023, 18:42):
Bună ziua, Specificația tehnică a fost redactată. Corect este necesar Fileu de curcan refrigerat.
Date:
19 Dec 2023, 08:42
Question's name:
Garantire p-ru oferta (date bancare).
Question:
Buna ziua. Indicați cont bancar p/u transferul garanției p/u oferta.
Answer (19 Dec 2023, 15:04):
b) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Primăria satului Ghidighici
Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor,
Trezorera de Stat
Codul fiscal: 1007601009680
Contul trezorerial:
MD34TRPCDV518410A00789AA
Contul bancar: TREZMD2X
cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la „procedura de achiziție publicănr. ____ din _______”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK