1
Enquiry period
with 15.12.2023 19:22
to 04.01.2024 17:28
2
Bidding period
with 04.01.2024 17:28
to 18.01.2024 16:28
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 8 463 275,85 MDL
Period of clarifications: 15 Dec 2023, 19:22 - 4 Jan 2024, 17:28
Submission of proposals: 4 Jan 2024, 17:28 - 18 Jan 2024, 16:28
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Complex sportiv polivalent:
Scoaterea solului fertil
Sistematizarea pe verticală
Rețea de drenaj
Teren gazon artificial
Suprafețe EPDM
Suprafețe pavate
Tribune
Îngrădire terenuri sportive
Îngrădirea teritoriului

Montarea utilajului sportiv:
Lucrări de construcție
Utilaj

Lucrări hidrotehnice:
Cămine tip C
Canal de evacuare închis (tip 1 și tip 3)
Conectare la colectorul existent
Consolidarea albiei râului
Conexiuni la albia râului

Amenajarea teritoriului:
Sistematizarea pe verticală
Gard
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Denis Gudumac
Contact phone
+37323125646
Purchase data
Date created
15 Dec 2023, 19:12
Date modified
2 Jan 2024, 17:28
Estimated value (without VAT)
8 463 275,85 MDL
Achizitii.md ID
21131792
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Contract period
31 Jan 2024 18:00 - 30 Dec 2029 19:20
List of positions
1)
Title
„Reabilitarea infrastructurii de agrement și zonei verzi (Construcția canalului de evacuare a apei pluviale și a unui teren sportiv), or. Dondușeni, Republica Moldova” în cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii de agrement și zonei verzi de pe str. Pușkin, or. Dondușeni” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
adr nord -duae formular nou(1)(1)(1)(2).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 19:22
adr nord -declaratiero(2)(1)(1)(1)(2).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 19:22
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3).docx
Bidding Documents
-
15.12.23 19:22
adr nord -documentatiastandardlucrari(1)(1)(5).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 19:22
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
15.12.23 19:22
2-2-2 pg f-1.1.docx
Bidding Documents
-
2.01.24 17:28
2-1-1 pg f-1.1.docx
Bidding Documents
-
2.01.24 17:28
2-1-2 lcm f-1.1.docx
Bidding Documents
-
2.01.24 17:28
2-2-1 lh f-1.1.docx
Bidding Documents
-
2.01.24 17:28
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SERALCON

Normalized price: 5 996 319,89 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Aflux-Prim

Normalized price: 6 987 182,71 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 7 172 590,97 MDL
Status: Winner
Reason: ADR Nord vă notifică faptul că la licitația № ocds-b3wdp1-MD-1702660420803 „Reabilitarea infrastructurii de agrement și zonei verzi (Construcția canalului de evacuare a apei pluviale și a unui teren sportiv), or. Dondușeni, Republica Moldova” în cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii de agrement și zonei verzi de pe str. Pușkin, or. Dondușeni”, grupul de lucru a desemnat câștigătoare oferta clasată pe locul trei după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține "VLADMIH COMPANY" în valoare de 7 172 708,53 MDL fără TVA, 8 607 250,24 MDL cu TVA, termenul de executare 11 luni, termenul de garanție 5 ani. Oferte respinse, descalificate, excluse: Denumirea operatorului economic Motivul respingerii/descalificării SRL Seralcon Oferta este respinsă în temeiul pct. 134 alin. 3 Hotărârea Guvernului 638/2020, art. 69 alin. 6 lit. b legea 131/2015 Argumentare: Oferta SRL Seralcon este cea mai ieftină ofertă prezentată. Aceasta conține abateri de la caietul de sarcini care nu pot fi înlăturate fără a afecta esența ei. Respectiv cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivei abateri depășește suma de 10 000 de lei din prețul total al ofertei (pct. 134 alin. 3 Hotărârea Guvernului 638/2020). LISTA ABATERILOR DE LA CAIETUL DE SARCINI ESTE EXPUSĂ ÎN TABELUL INCLUS LA ACEASTĂ SCRISOARE. Nu poate fi admisă diminuarea celei mai ieftine oferte, rezultată din aplicarea unui coeficient omis de către ofertant. Menționăm că valoarea ofertei este de 7 195 583,87 lei cu TVA iar diminuarea ar constitui 244 000 lei, prețul pentru unitate fiind stabilit inițial, lipsind coeficientul – 10, poziția 33 CG48A1 k=10 (Corectii: se scade la schimbarea grosimii cu 10 mm (pentru strat final de 100 mm) Коэффициент к трудозатратам=10,00 Коэффициент к материалам=10,0000 Коэффициент к машинам=10,0000) Oferta nu poate fi acceptată și eroarea considerată ca fiind aritmetică (omiterea coeficientului) sau neînsemnată, așa cum ofertantul nu a indicat absolut nimic referitor la coeficienți, respectiv AC este în imposibilitate de a recurge la orice corectare în sensul prevederilor pct. 136, 137 din Hotărârea Guvernului 638/2020. La solicitarea de clarificări, Ofertantul confirmă: cu privire la devizul ofertat la punctul nr:32, 33 sa comis o eroare mecanică de calcul fără reavoință(neintenționat), iar lucrările vor fi executate în stricta cerință a caietului de sarcină și proiect și volumul lor va fi reflectat în procesul verbal de executie conform preturilor ofertate de către noi proporțional cu unitate de masură a indicatorului aplicat. La subiect, execuția lucrărilor și prezentarea la plată a proceselor verbale devine imposibilă fără a recurge la corectarea ofertei. Respectiv SRL Seralcon are următoarele abateri suplimentare în devize: Pentru ambele obiecte este propus un singur Deviz local, fără indicarea numărului. • Oferta nu este structurată pe Devize locale, conform Caietului de sarcini. • Nu sunt calculate cheltuielile de limită pentru fiecare subproiect, doar pe o sumă totală a costurilor. Cheltuielile de limită au fost calculate greșit, contrar prevederilor p. 4.5 al CPL 01.01.-2012. Ofertantul a calculat Cheltuielile de limită pentru utilaj în suma de 68500 lei, aceasta fiind greșit și urmând a le calcula doar pentru lucrări. La poz. 74. (Aranjarea portilor de fotbal prefabricate in conditii de uzina), ofertantul greșit a inclus „Banca pe 2 picioare, 2 unități”, așa cum acestea sunt incluse și la utilaj iar caietul de sarcini prevede „0” Agenția Achiziții Publice, prin intermediul serviciului „Helpdesk” referitor despre acest caz a informat: „Potrivit art. 69 alin.(4) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă nu va admite modificări ale ofertei, inclusiv ale preţului ei, ce ar face ca oferta să corespundă unor cerinţe cărora iniţial nu le corespundea. Nu se admite nici o intervenție sau diminuare. AC examinează oferta prin prisma tuturor cerințelor solicitate, iar orice abatere este evaluată cantitativ. Devine oferta câștigătoare cea care întrunește toate cerințele din documentația de atribuire. 40.2 Erorile aritmetice se corectează după cum urmează: dacă există o discrepanţă între preţul pentru o unitate de măsură şi preţul total (care este obţinut prin multiplicarea preţului cu cantitatea totală), se va lua în considerare preţul pe unitate, iar preţul total va fi corectat în mod corespunzător. APROBAT: prin Ordinul nr.176 din5 octombrie 2018 Ministerul Finanțelor DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor de lucrări În final, susținem că oferta nu este conformă”. SRL Aflux-Prim Oferta este respinsă în temeiul pct. 134 alin. 3 Hotărârea Guvernului 638/2020, art. 69 alin. 6 lit. B, art. 65 alin. 4, art. 20 alin. 1 legea 131/2015 Argumentare: Oferta SRL Aflux-Prim este pe locul 2 după preț. Aceasta conține abateri de la caietul de sarcini care nu pot fi înlăturate fără a afecta esența ei. Respectiv cuantificarea teoretică în valoare monetară a respectivelor abateri depășesc suma de 10 000 de lei din prețul total al ofertei (pct. 134 alin. 3 Hotărârea Guvernului 638/2020). Totodată fișierul DUAE prezentat de SRL Aflux-Prim are omis o parte semnificativă din text, iar semnătura electronică aplicată nu este validă conform informațiilor de la platforma msign.gov.md (în urma verificării fișierului) LISTA ABATERILOR DE LA CAIETUL DE SARCINI ESTE EXPUSĂ ÎN TABELUL INCLUS LA ACEASTĂ DECIZIE. Agenția Achiziții Publice referitor despre acest caz a informat despre următoarele: Relevante speței sunt următoarele prevederi. ORDIN Nr. OMF69/2021 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 24.Prezentarea oricărui alt formular DUAE este temei de descalificare de la procedura de achiziție publică. În conformitate cu prevederile art. 33 alin. (14) lit. i) „pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică” al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Potrivit, pct. 121 „Toate documentele ofertelor încărcate, precum și contractele rezultate în urma procedurii de achiziție urmează a fi semnate digital, utilizând semnătura electronică avansată calificată.” din Hotărârea de Guvern nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender) Grupul de lucru are atribuția să verifice https://msign.gov.md/#/verify/upload Prin urmare, toti OE participanți la procedura de achiziție sunt obligați să semneze toate documentele cu semnătură electronica. Reieșind din cele expuse, grupul de lucru urmează să se conformeze la prevederile legislației din domeniul achizițiilor publice, prin prisma celor menționate supra. În lipsa semnării electronice a ofertei și prezentări altui formular DUAE, oferta se descalifică, potrivit art. 69 alin.(6) lit.a) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

NORDGLAVSTROI

Normalized price: 7 202 008,76 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

KVM Cons SRL

Normalized price: 7 420 771,08 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

NISPROFCON

Normalized price: 7 682 936,67 MDL
Status: Awaiting
7
Participant(s) name(s):

"Devastcom" S.R.L.

Normalized price: 7 739 495,09 MDL
Status: Awaiting
8
Participant(s) name(s):

SCARTEH SRL

Normalized price: 7 740 494 MDL
Status: Awaiting
9
Participant(s) name(s):

FCI "Capital" SRL

Normalized price: 7 838 830,93 MDL
Status: Awaiting
10
Participant(s) name(s):

Drostal

Normalized price: 8 390 689,71 MDL
Status: Awaiting
11
Participant(s) name(s):

MEGA NORD CONSTRUCT

Normalized price: 8 401 858,45 MDL
Status: Awaiting
12
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 8 443 724,74 MDL
Status: Awaiting
13
Participant(s) name(s):

SC Foremcons SRL

Normalized price: 8 458 310,65 MDL
Status: Awaiting
14
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 8 970 597,02 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications