1
Enquiry period
with 15.12.2023 18:06
to 03.01.2024 11:00
2
Bidding period
with 03.01.2024 11:00
to 17.01.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 793 010 MDL
Period of clarifications: 15 Dec 2023, 18:06 - 3 Jan 2024, 11:00
Submission of proposals: 3 Jan 2024, 11:00 - 17 Jan 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări generale de construcție
Încălzire
Ventilare
Termomecanica
Iluminat electric interior
Echipament electric de forță
Sistem de control și reglare.
Sursă autonomă de alimentare cu căldură.
Apeduct
Apeduct fierbinte
Canalizare
Canalizare industrială
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Denis Gudumac
Contact phone
+37323125646
Purchase data
Date created
15 Dec 2023, 17:56
Date modified
29 Dec 2023, 19:50
Estimated value (without VAT)
6 793 010 MDL
Achizitii.md ID
21131769
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Contract period
31 Jan 2024 18:00 - 30 Dec 2029 18:04
List of positions
1)
Title
„Reconstrucția Instituției de Educație Timpurie Nr. 7 din mun. Soroca (etapa I)” în cadrul proiectului „Noi oportunități educaționale pentru copiii de vârstă preșcolară din cartierul Dealul Romilor, mun. Soroca” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
adr nord -declaratiero(2)(1)(1)(1)(2).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 18:06
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3).docx
Bidding Documents
-
15.12.23 18:06
adr nord -documentatiastandardlucrari(1)(1)(5).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 18:06
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
15.12.23 18:06
adr nord -duae formular nou(1)(1)(1)(2).doc
Bidding Documents
-
15.12.23 18:06
binder1.pdf binder1.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
20230323140728.pdf 20230323140728.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
20230324110822.pdf 20230324110822.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
apeduct.pdf apeduct.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
proiect de execuție.pdf proiect de execuție.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
proiect de execuție 2.pdf proiect de execuție 2.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
20230323140632.pdf 20230323140632.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
binder2.pdf binder2.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
20230324111130.pdf 20230324111130.pdf
Bidding Documents
-
28.12.23 10:01
Lot documents
caiet de sarcini.pdf
-
15.12.23 18:06
20230323140728.pdf
-
28.12.23 10:01
20230323140632.pdf
-
28.12.23 10:01
proiect de execuție 2.pdf
-
28.12.23 10:01
20230324110822.pdf
-
28.12.23 10:01
apeduct.pdf
-
28.12.23 10:01
binder2.pdf
-
28.12.23 10:01
proiect de execuție.pdf
-
28.12.23 10:01
20230324111130.pdf
-
28.12.23 10:01
binder1.pdf
-
28.12.23 10:01

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Polimer

Normalized price: 5 775 179,08 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

KVM Cons SRL

Normalized price: 5 916 610,92 MDL
Status: Winner
Reason: ADR Nord vă notifică faptul că la licitația № ocds-b3wdp1-MD-1702655860309 „Reconstrucția Instituției de Educație Timpurie Nr. 7 din mun. Soroca (etapa I)” în cadrul proiectului „Noi oportunități educaționale pentru copiii de vârstă preșcolară din cartierul Dealul Romilor, mun. Soroca”, grupul de lucru a desemnat câștigătoare oferta clasată pe locul doi după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține KVM Cons SRL în valoare de 5 915 760,23 MDL fără TVA (preț diminuat în urma rectificării abaterilor neînsemnate), 7 098 912,28 MDL cu TVA (preț diminuat în urma rectificării abaterilor neînsemnate), termenul de executare 9 luni, termenul de garanție 5 ani. Oferte respinse, descalificate, excluse: Denumirea operatorului economic Motivul respingerii/descalificării SRL Polimer Oferta este descalificată deoarece nu întrunește cerințele stabilite la pct. 16 din anunțul de participare al licitației: „experiența similară în lucrări (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 si nr. 13) care este demonstrată în modul următor (sunt eligibile numai lucrările din domeniul construcțiilor civile sau industriale)”: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experiență pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului: Executarea în ultimii 5 ani a cel puțin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum și prin procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau procesul-verbal de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțit de certificări de bună execuție (recomandări) pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr.12 și nr. 13); sau Valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepție la terminarea lucrărilor sau procesele-verbale de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțite de certificări de bună execuție (recomandări) pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). Respectiv ofertantul nu a încheiat și executat în ultimii cinci ani calculați de la deschiderea ofertelor (începând de la 17 ianuarie 2019): cel puțin un contract în valoare de 5197661,17 lei cu TVA: ceea ce reprezintă 75% din valoarea ofertei SRL Polimer. Totodată aceste lucrări trebuie să aibă semnat procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor (sau recepție finală) Totodată ofertantul SRL Polimer nu a executat lucrări în ultimul an de activitate, valoarea cumulată a cărora să fie egală sau mai mare decât valoarea ofertei: 6930214,90 lei cu TVA. Dovada executării lucrărilor sunt procesele-verbale de recepție la terminarea lucrărilor (sau de recepție finală) care trebuie să fie încheiate în ultimul an de activitate calculat de la data deschiderii ofertelor. Respectiv începând cu data de 17 ianuarie 2023. Anexăm o listă de contracte prezentate de către SRL Polimer odată cu depunerea ofertei și în urma solicitării de clarificare din partea autorității contractante: Informații despre contractele ofertantului SRL Polimer recepționate în urma solicitării de clarificare. Amândouă listele menționate pot fi examinate în scrisoarea Nr. 517 din 13 februarie 2024 care este publicată pe platformă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ACTIUNE-M

Normalized price: 6 554 629,68 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Atractiv Invest

Normalized price: 6 742 383,33 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

Hiperteh

Normalized price: 6 790 305,80 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications